Forfatter Emne: dårlig service bil xtra ROSKILDE  (Læst 1629 gange)

aanonymoss

  • Gæst
dårlig service bil xtra ROSKILDE
« Dato: 21. Juli 2011, 12:05 »
Hej.

Købte et avic f 930 bt pioneer navi anlæg hos dem.

efter montering, har bilen fået dårlig antenne problem... godt de siger det er bilen. prøver med to andre hu der ikke har problemer overhovedet....

de siger de ikke vil tage det retur og lade mig prøve et nyt tilsvarende el helt andet mærke...

synes simpelhen det er så dårlig service.... Bil xterpen længe leve.... utroligt de laver navnet om for at dække over xperten... De har jo stadig dårlig omtale...

hvertfald herfra.  

nu står jeg med et godt anlæg men dårlig tuner... og ingen service.... det er da til at skrige over.


radioen kommer i sådan nogle hak... meget meget korte små hak... det er vildt irreterende at høre på

morgan

  • Gæst
RE: dårlig service bil xtra ROSKILDE
« Svar #1 Dato: 21. Juli 2011, 13:31 »
Citér
aanonymoss skrev:
Hej.

Købte et avic f 930 bt pioneer navi anlæg hos dem.

efter montering, har bilen fået dårlig antenne problem... godt de siger det er bilen. prøver med to andre hu der ikke har problemer overhovedet....

de siger de ikke vil tage det retur og lade mig prøve et nyt tilsvarende el helt andet mærke...

synes simpelhen det er så dårlig service.... Bil xterpen længe leve.... utroligt de laver navnet om for at dække over xperten... De har jo stadig dårlig omtale...

hvertfald herfra.  

nu står jeg med et godt anlæg men dårlig tuner... og ingen service.... det er da til at skrige over.


radioen kommer i sådan nogle hak... meget meget korte små hak... det er vildt irreterende at høre på


Hejsa...

Prøv noget andet......... Tag en ext antenne og se hvordan den modtager med denne...dvs tag og lån/købe en hvilke somhelst antenne og sæt den til løsligt og se om det er bedre.  Problemet kan være at signalet er for svagt til din radio.

Husk også på at du kan ha skadet antennestik, så den har dårlig forbindelse.  
Til sidst, så køb en antenne forstærker og monter den imellem antenne og radio. Du kan også ha' for kraftigt signal, så radioens interne forstærker slår fra... så klipper den periodisk i modulationen.. det fænomen ses tit på både, hvis signalet er for kraftigt..
« Senest Redigeret: 21. Juli 2011, 13:41 af morgan »

aanonymoss

  • Gæst
RE: dårlig service bil xtra ROSKILDE
« Svar #2 Dato: 21. Juli 2011, 16:50 »
ok hvad gør man ved det? kan det ikke målet igennem?

morgan

  • Gæst
RE: dårlig service bil xtra ROSKILDE
« Svar #3 Dato: 23. Juli 2011, 11:04 »
Citér
aanonymoss skrev:
ok hvad gør man ved det? kan det ikke målet igennem?


Fisk........

Aner det ikke..  (jov jeg gør, men det er ikke bare lige. man skal vide hvad radio har af indgangs signal i watt og sætte et oscilloskop  på for at måle hvad antennesignalet er i watt)
Men som et udgangs punkt, så ville jeg stadig prøve at sætte en ext antenne på radio for at være sikke på om det var der problemet lå.

Din Radio kan også være defekt fra ny..

Det er skide svært med sådanne fejl når man ikke står med det i hånden...Eks du kan måske også ha samlet noget forkert. Hvem ved.
« Senest Redigeret: 23. Juli 2011, 11:19 af morgan »