Forfatter Emne: Brændstofkort med rabat.  (Læst 2815 gange)

pils

  • Gæst
Brændstofkort med rabat.
« Dato: 26. Juli 2011, 22:45 »
Hej Venner;)
Skulle man ikke se om vi som er medlem af klubben kunne høste noget rabat ved et af de brændstof selskaber som omgiver os?
Jeg har hørt at de ansatte ved FTZ har mulighed for at få et kort hvor de får rabat på den normale litterpris. og den samme aftale ved jeg at man har kunne få hvis man var medarbejder ved STARK.
Så med 5586 medlemmer ved Peugeot club dk mon så ikke det var muligt for os at få en sådan aftale i hus?:D
Med venlig hilsen
Daniel Jensen
(En glad ejer af en 406 2,0 HDI ST org. 2002)

xana

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #1 Dato: 27. Juli 2011, 08:10 »
det kunne være godt ;)

morgan

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #2 Dato: 27. Juli 2011, 12:49 »
Hejsa

Ja det kunne være en rigtig god ide... Vi er RIGTIG MANGE der køre i vores elskede Geot'er og hvis vi kunne finde an aftale, så ville det være gud.

JesMac

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #3 Dato: 27. Juli 2011, 23:17 »
God ide ;)

Jeg er den lykkelige ejer af en 306 Diesel fra 94. Kører en del så jeg er med på vognen

midph

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #4 Dato: 28. Juli 2011, 06:47 »
..rigtig god ide!!:D..hvis du kan finde ud af ,hvilket selskab de får rabat hos,kan du jo prøve at kontakte dem..tror bare der ligger et problem i,at vi ikke er et firma??..men kun et gæt...men prøv da..mvh.

pegot406

  • Gæst
RE: ;o)
« Svar #5 Dato: 28. Juli 2011, 15:02 »
Super godt initiativ.
Ser frem til at høre om det kan lade sige gøre.
En øre sparet er jo en tjent, eller noget i den retning.B)

xana

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #6 Dato: 28. Juli 2011, 16:21 »
måske lige som sponsercar.dk hvor man køre rundt med et klistermærke,bare en ide

pils

  • Gæst
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #7 Dato: 14. August 2011, 02:47 »
Hej igen!
Jeg har snakket med Shell Danmark Erhverv og de villle gerne lave en rabat ordning.
Det kræver bare at vores formand skal kontakte dem, da de skal have nogle oplysninger om vores club.
Håber det er noget vi kan få sat igang:D
Med Venlig Hilsen
Pils

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #8 Dato: 14. August 2011, 10:15 »
I går købte jeg Diesel til 9,52 i Risskov og Shell på den anden side tog 11.00.
Ved FDM får vi rabat ved STATOIL og jeg arbejder ved OK, så jeg skal ikke være med til flere steder at købe Diesel.
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #9 Dato: 14. August 2011, 19:17 »
Citér
pils skrev:
Hej igen!
Jeg har snakket med Shell Danmark Erhverv og de villle gerne lave en rabat ordning.
Det kræver bare at vores formand skal kontakte dem, da de skal have nogle oplysninger om vores club.
Håber det er noget vi kan få sat igang:D
Med Venlig Hilsen
Pils


For at vi kan kalde os en klub, skal vi genoptage kontingent betalingen. Den stoppede vi for nogle år siden, fordi der ikke blev afholdt nogen arrangementer længere. Der var simpelthen for ringe tilslutning og det hele smuldrede langsomt indtil der ikke længere var aktivitet. Så kunne vi ikke retfærdiggøre at opkræve kontingent længere. Så vi er vel nærmere et internet forum og ikke en klub. Navnet og hjemmesiden er bibeholdt fordi det er denne klub der var støttet af importøren back in the days. og fordi der burde være en Peugeotklub, når det er så stort et bilmærke i DK. Men altså ikke lige pt. Så jeg ved ikke lige ang. brændstofkort... :|
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #10 Dato: 14. August 2011, 19:44 »
Herr Formand Thomas Trydal!

Jeg siger tak for din meddelelse, og må fortælle at jeg er ivrig bruger af hjemmesiden, og havde det kostet noget, havde jeg aldrig kommet her, men nu er jeg her og må tage en eventuel betaling op til overvejelse.

Med venlig hilsen
Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Brændstofkort med rabat.
« Svar #11 Dato: 17. August 2011, 14:44 »
Citér
Ole Edslev skrev:
Herr Formand Thomas Trydal!

Jeg siger tak for din meddelelse, og må fortælle at jeg er ivrig bruger af hjemmesiden, og havde det kostet noget, havde jeg aldrig kommet her, men nu er jeg her og må tage en eventuel betaling op til overvejelse.

Med venlig hilsen
Ole Edslev


Da denne hjemmeside blev oprettet, kostede det ikke noget at bruge den, selv for "ikke medlemmer" af klubben. Det kostede 300,- om året dengang vi havde betalende medlemmer. Det dækkede adgang til klubaften hver måned, 4 flotte klubblade om året samt diverse træf/sommerfest/hjulefrokost osv. Der blev afholdt glatbane kurser og kørsel på motorbaner sammen med andre klubber. Det var før der kom gang i internettet, at klubben havde sin storhedstid. Dette gælder også for mange andre bilmærkeklubber. :(

Der er ikke planer om betaling for brug af denne side.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.