Forfatter Emne: Radio  (Læst 2281 gange)

Viggo Offersen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Radio
« Dato: 07. August 2011, 19:12 »
Vi har en 207 fra 2010 er meget glad for bilen, men vi har et problem med radio'n den vil ikke søge RDS når vi kører vi den ikke skifte til nærmeste station, det skal vi gøre som i de gamle radio'r  Peugeot har byttet den en gang, men med samme problem ( en radio i den prisklasse skulle da bare virke) På forhånd tak

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Radio
« Svar #1 Dato: 07. August 2011, 20:24 »
Den skifter til den kraftigste sender  , er det sådan at radioen ikke spiller  til sidst eller har dårlig modtagelse   hvor du selv kan finde den samme kanal på en kraftigere sender  

Nu har du ikke holdt RDS knappen inde for længe så den er gået på REG ON   for så skifter den ikke

Viggo Offersen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Radio
« Svar #2 Dato: 08. August 2011, 11:48 »
Jeg har prøvet alt , men intet hjælper

morgan

  • Gæst
RE: Radio
« Svar #3 Dato: 08. August 2011, 11:58 »
Citér
Viggo Offersen skrev:
Jeg har prøvet alt , men intet hjælper


Smile.. min 207 aner heller ikke at der er inst RDS... Har aldrig hørt den aktiv og fået beskeder på kø eller påkørsler i mit område.
Der står pænt RDS i display...

Men lille smule glad for det.... Jeg skider i bukserne i chock når den fyres af eks..." der er kø på Ringvej nr 47"...... og Morgan skal finde et lokum:o  pga det chock jeg fik. 'Jeg' " Sidder i sin lille verden og.. SÅ blæser anlægget ud så hele sjælland kan høre det "....."DER ER KØ i KØGE":o:o:o... Jammen jeg er ved Holbæk motorvej.......og mangler en ble....

Købt en Tom Tom og bestilt en indbygnings GPS til grisen.
Min GPS fortæller mig hvis der er problemer på vejen og fortæller afstand og alternetive veje... det er service... uden toiletbesøg.....:p
« Senest Redigeret: 08. August 2011, 12:34 af morgan »

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Radio
« Svar #4 Dato: 08. August 2011, 17:37 »
Jo men du svarer ikke på om stationen forsvinder  eller bliver så dårlig at den ikke er til at holde ud at høre på  og om du selv kan søge en op der er bedre  ,

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Radio
« Svar #5 Dato: 08. August 2011, 19:36 »
Citér
morgan skrev:
Citér
Viggo Offersen skrev:
Jeg har prøvet alt , men intet hjælper


Smile.. min 207 aner heller ikke at der er inst RDS... Har aldrig hørt den aktiv og fået beskeder på kø eller påkørsler i mit område.
Der står pænt RDS i display...

Men lille smule glad for det.... Jeg skider i bukserne i chock når den fyres af eks..." der er kø på Ringvej nr 47"...... og Morgan skal finde et lokum:o  pga det chock jeg fik. 'Jeg' " Sidder i sin lille verden og.. SÅ blæser anlægget ud så hele sjælland kan høre det "....."DER ER KØ i KØGE":o:o:o... Jammen jeg er ved Holbæk motorvej.......og mangler en ble....

Købt en Tom Tom og bestilt en indbygnings GPS til grisen.
Min GPS fortæller mig hvis der er problemer på vejen og fortæller afstand og alternetive veje... det er service... uden toiletbesøg.....:p


prøv at skrue ned når du modtager mældinger. da radio, cd, navigation, trafikmelinger har hver deres lydstyrke
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

morgan

  • Gæst
RE: Radio
« Svar #6 Dato: 09. August 2011, 13:03 »
Citér
KHJ skrev:
Jo men du svarer ikke på om stationen forsvinder  eller bliver så dårlig at den ikke er til at holde ud at høre på  og om du selv kan søge en op der er bedre  ,


Min holder signalet...
Eks Var på ferie i Det mørke.. dvs Rømø og der trak den Nova 100Fm.. lige til slut