Forfatter Emne: Abcon diesel boost  (Læst 2304 gange)

pils

  • Gæst
Abcon diesel boost
« Dato: 24. Juli 2011, 23:29 »
Hej Alle!
Jeg har lige læst om mange gode resultater med ABCON diesel boost er der nogle der har prøvet det på en 406 2,0 HDI? Og kan det beskadige partikkelfilteret?:o
Mvh Pils

dsm

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #1 Dato: 25. Juli 2011, 00:13 »
sammen spørgsmål fra mig :)

pils

  • Gæst
RE: ABCON
« Svar #2 Dato: 26. Juli 2011, 22:35 »
Citér
dsm skrev:
sammen spørgsmål fra mig :)

Hej igen!
Jeg har snakket med lindemann Aps som producere diesel boost.
De sagde at det ikke ville berøre dieselfilteret da der ikke er metal partikler i deres produkt. Jeg har købt det og skal nok give en melding om jeg kan mærke nogen forskel.;)

dsm

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #3 Dato: 27. Juli 2011, 11:19 »
venter på din tilbagemelding

dsm

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #4 Dato: 28. Juli 2011, 16:46 »
Citér
pils skrev:
Citér
dsm skrev:
sammen spørgsmål fra mig :)

Hej igen!
Jeg har snakket med lindemann Aps som producere diesel boost.
De sagde at det ikke ville berøre dieselfilteret da der ikke er metal partikler i deres produkt. Jeg har købt det og skal nok give en melding om jeg kan mærke nogen forskel.;)


hej Pils,

har du afprøvet boost :) ???

pils

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #5 Dato: 05. August 2011, 14:06 »
Hej igen:)
Jeg har nu kørt en tankfuld diesel med diesel boost i tanken jeg må erkende at min motor gang er mere rolig, jeg syntes ikke jeg kan mærke en stor forskæl på accelration men en lille kan mærkes men som forhandleren sagde så skulle man ikke forvente at mærke den helt store forskeld på en motor som erren og iorden. Men den larmer ikke så meget når den bliver kørt ud i gearne som før.
Så jeg vil da købe dette produkt om et stykke tid igen også da det ikke koster mere end 49,- kr til 100 ltr. diesel.
Mvh Pils.

dsm

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #6 Dato: 05. August 2011, 14:16 »
Citér
pils skrev:
Hej igen:)
Jeg har nu kørt en tankfuld diesel med diesel boost i tanken jeg må erkende at min motor gang er mere rolig, jeg syntes ikke jeg kan mærke en stor forskæl på accelration men en lille kan mærkes men som forhandleren sagde så skulle man ikke forvente at mærke den helt store forskeld på en motor som erren og iorden. Men den larmer ikke så meget når den bliver kørt ud i gearne som før.
Så jeg vil da købe dette produkt om et stykke tid igen også da det ikke koster mere end 49,- kr til 100 ltr. diesel.
Mvh Pils.



det lyder godt Pils, :)
men hvor har du købt den til 49 kr/stk ? :)

pils

  • Gæst
RE: Abcon diesel boost
« Svar #7 Dato: 14. August 2011, 02:42 »
Hej
Hele abcon´s program kan købes hos T Hansen.