Forfatter Emne: Tekst på radio 308  (Læst 2350 gange)

obak

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 204
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Tekst på radio 308
« Dato: 11. September 2011, 12:49 »
Har på mine tidligere Blaupunkt radioer, kunne se en løbende tekst med hvem der spilller og hvad nummeret hedder, kan man ikke det på en Standard radio ??
« Senest Redigeret: 12. September 2011, 10:43 af obak »
New 308 Blue HDI 2.0 SW

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Test på radio 308
« Svar #1 Dato: 11. September 2011, 21:16 »
Jo det mener jeg du kan  , du skal ind i menuen på radioen og vælge noget med  text

morgan

  • Gæst
RE: Tekst på radio 308
« Svar #2 Dato: 13. September 2011, 21:53 »
Citér
KHJ skrev:
Jo det mener jeg du kan  , du skal ind i menuen på radioen og vælge noget med  text



kan jeg også det på 207 sw 2010... for det savner jeg også..!!!!

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tekst på radio 308
« Svar #3 Dato: 16. September 2011, 17:15 »
Radiotext kan du kun på de display der er af punkt matrix typen  ,  altså hvis  tal og bogstaver er opbygget af prikker    hvis det er streger  kan den ikke  gøre det    , ellers prøv  gå i menu på radioen og ind i Audio Funktions / FM band Preferences / Activate Radio-text information   hvis den ikke kan det er det ikke muligt

morgan

  • Gæst
RE: Tekst på radio 308
« Svar #4 Dato: 17. September 2011, 09:49 »
Citér
KHJ skrev:
Radiotext kan du kun på de display der er af punkt matrix typen  ,  altså hvis  tal og bogstaver er opbygget af prikker    hvis det er streger  kan den ikke  gøre det    , ellers prøv  gå i menu på radioen og ind i Audio Funktions / FM band Preferences / Activate Radio-text information   hvis den ikke kan det er det ikke muligt


skriv dansk....:o   jeg må vist ud og lege med radio... har ikk prøvet noget.... min bil  hedder start og stop... selvom jeg er mek så tror jeg at kone ved mere om bilen end jeg gør....hø høB)

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tekst på radio 308
« Svar #5 Dato: 17. September 2011, 22:45 »
Jeg har skrevet det i det sprog som vises på radioen display når der er valgt engelsk sprog som de fleste bruger

Calimic

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 63
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tekst på radio 308
« Svar #6 Dato: 18. September 2011, 09:43 »
Hej


Jeg har selv tænkt om det ikke var muligt, men pt. Ikke lige fundet det i menuen. Men jeg tjekker lige en ekstra gang, så vil du høre nærmere... :-)
/Calimic

Calimic

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 63
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tekst på radio 308
« Svar #7 Dato: 18. September 2011, 14:14 »
Så er det undersøgt nærmere, og for mit vedkomne er det ikke muligt :-(


Der findes som tidligere nævnt flere typer radioer, og RD4 findes i 2 typer , skærm A og C. På skærm A kan man ikke , men man kan på skærm type C (farvedisplay).

se evt instruktionsbogen under lys- og telematikudstyr



http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_da_dk.htm
/Calimic

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Tekst på radio 308
« Svar #8 Dato: 18. September 2011, 16:31 »
Ja det er lidt forskelligt  en RD4 radio kan  , men displayet sætter grænsen  , alle 407'ere kan  en del  207 og 308   men det er stadig display der bestemmer