Forfatter Emne: ledningsnet i iso-stik peugeot 307  (Læst 2123 gange)

lundhansen

  • Gæst
ledningsnet i iso-stik peugeot 307
« Dato: 15. September 2011, 16:28 »
hej jeg har fundet problemet skiftet alle sikringer der kunne ha noget med det at gøre og prøvet så igen og nu er der lys men så sprang begge baglygte pære også kunne det jo kun være det anlæg jeg lige har sat i den så det tog jeg ud og nu virker alt lys igen efter nye pære men så er mit spørsmål bare hvad de ledninger som går ned i iso stikket betyder farve på dem er gul og der er 1. rød der er 2.grå der er 2 også 1 grøn/gul
og det er iso stikket fra bilen tror nemlig de sidder forkert for det stik fra anlæget sidder ikke over for dem i stikket håber på lidt hjælp og tak for svar

mvh mikkel

Calimic

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 63
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: ledningsnet i iso-stik peugeot 307
« Svar #1 Dato: 15. September 2011, 20:22 »
Hej

Har oplevet noget lignende da jeg skulle montere en radio i en Peugeot 107. Problem var dog kun at radioen ikke huskede indstillingen når jeg slukkede for tænding, og når jeg så satte tænding på igen startede radioen, men slukkede umiddelbart efter. Jeg kunne så tænde radioen manuelt.
Fejlen var, at + og - skulle ombyttes til radioen, og det var meget simpelt, da der lige før iso stikket sidder 2 samlemuffer jeg bare kunne ombytte.

Om det er noget lignende i dit tilfælde skal jeg lade være usagt, men måske et forsøg værd..
/Calimic

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: ledningsnet i iso-stik peugeot 307
« Svar #2 Dato: 15. September 2011, 22:25 »
Det er ikke det samme  dim manglede  permanent plus til backup af stationer