Forfatter Emne: motorproblemer med 207  (Læst 2313 gange)

Promaster

  • Gæst
motorproblemer med 207
« Dato: 02. Oktober 2011, 19:05 »
Har købt en peugeot 207 GT 1,6 som har haft noget vrøvl med motoren. Først vil den ikke trække og blev renset på værksted men nu larmer ventilerne så den lyder som en dielsel. Nogle forslag til hvaf jeg skal gøre. OBS Er stadig på garanti!!!!!!!!!!!

larsK

  • Gæst
RE: motorproblemer med 207
« Svar #1 Dato: 02. Oktober 2011, 20:20 »
blive ved med at klage.. men nu har de biler en det med at blive tævet, har haft en magen til som har knægget gearkasse ophæng 2 gange samt brugt 4 sæt dæk på 2 år, han mener det er bilen der slider dækkene og ikke ham der køre rådent,. men igen bliv ved med at klag til problemet er løst

silverfox

  • Gæst
RE: motorproblemer med 207
« Svar #2 Dato: 03. Oktober 2011, 13:40 »
Jeg har haft en GT og kørt ca 30.000 km uden andre problemer end at der engang satte sig en sten fast i generatorremen så jeg troede der var et eller andet alvorligt galt!
Motoren er meget kompliceret opbygget og vi har skiftet indtil flere topstykker pga lignende problemer.

morgan

  • Gæst
RE: motorproblemer med 207
« Svar #3 Dato: 04. Oktober 2011, 20:07 »
Citér
larsK skrev:
blive ved med at klage.. men nu har de biler en det med at blive tævet, har haft en magen til som har knægget gearkasse ophæng 2 gange samt brugt 4 sæt dæk på 2 år, han mener det er bilen der slider dækkene og ikke ham der køre rådent,. men igen bliv ved med at klag til problemet er løst


Ikke så hård Lars...........

larsK

  • Gæst
RE: motorproblemer med 207
« Svar #4 Dato: 05. Oktober 2011, 05:41 »
har nok formuleret mig forkert ikke mgd der har haft den men lavede den, et par gange,

morgan

  • Gæst
RE: motorproblemer med 207
« Svar #5 Dato: 08. Oktober 2011, 10:07 »
Citér
larsK skrev:
har nok formuleret mig forkert ikke mgd der har haft den men lavede den, et par gange,



SMILE...

Jeg syntes at geot er en bøsse bil, når vi går op i racer klasse, lige som toyota.....TOTAL SKOD...

træk aksler/gearkasse og kobling flyver om ørene når det hedder geot/toy... hvad fanden er det...

Nej der må jeg sku' ty til tysk....bmv og opel , de kan lave så det holder.  

Nu er jeg ved at blive gl. over 40 og 6 snart 7 unger. har 2 manta I400 og de kan fandme holde... den ene går ud med små 465 heste på palms turbo rullefeldt. "Den er mere bred røvet end min kone" B) små micheling på 330/30-20 BBS RACING.....
Den er grøn og hvid og siger OPEL.

Købte Sparco sæder for 80 kilo sidste år......:p fedt

min lille 207 skal nok opg til 407 hvis der bliver en fornuftig bytte handel.
JEG VIL HA AUTOMAT GEAR... træt at sidde i kø 2 timer hver morgen og 2 timer hjem, når jeg savner kone/øgler og kødgryder.
Køre kl 6 og er hjemme kl 19-20  :(:o:@

Mit liv hedder .: sove arb, bad, mad, sove

min 207 1.6 HDI FAP SW gør det perfekt........................... men jeg vil fandme ha automat. skifter gear ca 22 mil gange på en morgen.:(
« Senest Redigeret: 08. Oktober 2011, 10:31 af morgan »