Forfatter Emne: varmekasse 407SW  (Læst 1999 gange)

Johnny

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
varmekasse 407SW
« Dato: 01. December 2011, 12:44 »
så er den gal igen, denne gang med varmekassen og ikke tandhjulet der styre varmen i bilen.... har lige fået prisen af vide 9.000 godt og vel ... min bil er 5 år gammel og skal nu for 4 gang ha lavet ting der ikke har kunnet holde... lorte bil er så træt af den....
nogen der ved om det kan laves billigere andre steder... jeg er bosat på Fyn men er villig til at kører for at spare penge
407 SW

silverfox

  • Gæst
RE: varmekasse 407SW
« Svar #1 Dato: 01. December 2011, 12:58 »
Under alle omstændigheder skal instrumentbordet pilles ud, hvilket tager lang tid. Men du kan jo ringe til nogle andre Peugeot værksteder og bede om et tilbud?
Prisen lyder iøvrigt god nok, desværre...

milex

  • Gæst
RE: varmekasse 407SW
« Svar #2 Dato: 01. December 2011, 15:06 »
Prøv VAERKSTEDSAGENTEN.DK.
Har selv benyttet dette eller et lignende firma til bestilling af rep. i Tyskland. Var fuldt ud tilfreds.

midph

  • Gæst
RE: varmekasse 407SW
« Svar #3 Dato: 01. December 2011, 16:22 »
Hej Johnny..i Haderslev ugeavis er der en flok tyske autoriserede værksteder i Flensborg der reklamerer for reparationer af vore biler..bl.a. en med speciale af Peugeot o.a..endvidere er der enten lånebil/taxi til centrum med butikker og restaranter,hvis det tager mere end 2 timer for en rep..eller ved rep. fra 250euro og opefter..prøv at ringe på tlf.0049 461 903080 (de taler dansk)..eller besøg www.sueverkruep.de..måske har de et godt tilbud til dig..så kan du evt. også lige få handlet lidt over grænsen ;-)...mvh.

Johnny

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: varmekasse 407SW
« Svar #4 Dato: 05. December 2011, 14:45 »
tak for jeres råd og input.
Jeg forsøgte at få et tilbud i tyskland, men de kunne ikke lige finde ud af om de kunne lave lige min reperation, da de kom frem til at det var fejlen med tandhjulet der var der igen...
Min bil er nu på værksted og jeg vil forsøge at presse dem ydeligere i prisen, når jeg får regningen ....
ha en super dag
407 SW