Forfatter Emne: Rust på bagklap  (Læst 3018 gange)

jasmus

  • Gæst
Rust på bagklap
« Dato: 03. December 2011, 18:29 »
har lige været til rustkontrol med min peugeot 407sw  årg 2007 bilen er Ok på nær bobler på bagklap ved pynteliste, har erfaret at det er et generelt problem på mange sw modeller, peugeot forhandleren erkender problemet men kunden skal sørme da selv betale en del af udgiften til maler, er der nogen her, der har nogen erfaring med hvad man kan gøre, har ikke haft andet end udgifter  på den lortebil og peugeot Danmark er revnende ligeglad

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Rust på bagklap
« Svar #1 Dato: 03. December 2011, 19:32 »
Ja det du kan gøre er at lave det  , køre vidre som den er  , eller frasige rustgaranti på klappen og køre vidre med garanti på resten

jasmus

  • Gæst
RE: Rust på bagklap
« Svar #2 Dato: 03. December 2011, 19:47 »
nope skal laves indenfor 3 måneder ellers ingen rustgaranti på hele bilen

308GTI

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 119
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Rust på bagklap
« Svar #3 Dato: 03. December 2011, 20:41 »
Har haft samme problem på min SW fra 2006. Hvis du vælger at få det lavet er det en god ide at få lagt afstandstykker mellem håndtaget & selveklappen. Fik selv lavet 2.5 mm gummi aftsandstykke imellem for at undgå det skulle ske igen.

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Rust på bagklap
« Svar #4 Dato: 04. December 2011, 08:12 »
Citér
jasmus skrev:
nope skal laves indenfor 3 måneder ellers ingen rustgaranti på hele bilen


Så må jeg desværre fortælle dig der er en forhandler der ikke kender reglerne for rustgaranti   ,   for sådan er det

til 407 der er lavet en folie som passer bag chromhåndtaget
« Senest Redigeret: 04. December 2011, 08:15 af KHJ »

kempf83

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 57
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: 407 sw rust problemmer
« Svar #5 Dato: 04. December 2011, 10:11 »
hej de burde lave det uden beregning har selv fået det lavet hos peugeot taastrup uden problemmer for 2 år siden og en kolega har fået det lavet samme sted i onsdags det var en 2005 årgang og han betalte ikke så meget som en øre så det bare at gå til dem de må selv betale for deres fejl, det kan ikke være kundens problem mener jeg men det op til værkstederne selv går den så går den jo nogle betaler bare mens andrer ikke gør så jeg mener nej du skal ikke betale noget det skal de.....

jasmus

  • Gæst
RE: rust på bagklap
« Svar #6 Dato: 05. December 2011, 20:11 »
Kan heller ik`forstå hvor for  de betaler noget af det, vil nu prøve at ta`kontakt til peugeot Danmark.

jasmus

  • Gæst
RE: rust på bagklap
« Svar #7 Dato: 05. December 2011, 20:12 »
Kan heller ik`forstå hvor for  de betaler noget af det, vil nu prøve at ta`kontakt til peugeot Danmark.