Forfatter Emne: trækker til venstre  (Læst 2092 gange)

xana

  • Gæst
trækker til venstre
« Dato: 30. December 2011, 19:46 »
hejsa

har lige fået skiftet venstre  fjeder + skål ved peugeot,kostede ca 1900kr, er det ikke en okay pris?
men nu siger konen at den trækker lidt til venstre nu,hvad kan det være. Skal lige sige at den knækkede da den holdte stille og det eneste den kørte var da den kørte op på falck bilen og ind på værkstedet ved peugeot.

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: trækker til venstre
« Svar #1 Dato: 30. December 2011, 19:53 »
en sporing var da en mulighed
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

sttn

  • Gæst
RE: trækker til venstre
« Svar #2 Dato: 30. December 2011, 20:05 »
Hej

nu er det jo vinter og bremser og snaske så kan den jo trække lidt men som puk skriver sporing ,havde selv samme problem men fjeder der knækkede ( venster) og et dæk da fjolses (mig) lige skulle bakke ,underligt de ikke skiftede begge det plejer man ?? så måske du lige skulle se på den gamle

 morsomt samme vogn vores en 05


God nytår
« Senest Redigeret: 30. December 2011, 20:08 af sttn »

xana

  • Gæst
RE: trækker til venstre
« Svar #3 Dato: 30. December 2011, 20:27 »
må høre dem på mandag,tror også lige jeg tager en tur i den for og se hvor galt det er,de spurgte også om de skulle skitfe den anden,men han falck manden(han er mekaniker)sagde at det ikke var nødvendigt og det ikke betød så meget.

brugge

  • Gæst
RE: trækker til venstre
« Svar #4 Dato: 30. December 2011, 20:33 »
hej.

Jeg vil hælde mest til bremser eller tårnlejer hvis den trækker til siden, kan også være dækkene. Har selv skiftet et hav af fjeder samt tårnlejer på arbejdet. Vil mene at hvis styretøjet står forkert gjorde den det også før.

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: trækker til venstre
« Svar #5 Dato: 31. December 2011, 20:18 »
Hvis den trækker til venstre selv hvis lige har drejet til højre tror jeg ikke det er  topleje  og sporingen ændrer sig ikke ved udskiftning af fjeder