Forfatter Emne: 207 højttalere bag  (Læst 3154 gange)

markdria

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 37
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
207 højttalere bag
« Dato: 13. Februar 2012, 18:37 »
Jeg kan se at der er højttalere i mine bagdøre men ingen lyd. Har prøvet alle indstillinger i radioen uden resultat. Er det meningen at forbindelsen skal tilkøbes? Det er en 207 comfort plus.
Vh Mark
Peugeot 208

jjesp

  • Gæst
RE: 207 højttalere bag
« Svar #1 Dato: 14. Februar 2012, 01:48 »
Citér
markdria skrev:
Jeg kan se at der er højttalere i mine bagdøre men ingen lyd. Har prøvet alle indstillinger i radioen uden resultat. Er det meningen at forbindelsen skal tilkøbes? Det er en 207 comfort plus.
Vh Mark


Desværre er det ikke standard med højtalere i bagdørene i 207. Hvis den er som min 207 sw, så er den født med 4 højtalere. 2 i dørene foran og 2 diskanter ved forruden.

Så du må købe 2 ekstra til bagdørene hvis du vil have ordentlig lyd til bagsædepassagerene ;) Tror nok at kabelføringen er  lavet fra fabrikken. Så de skal "bare" monteres.

silverfox

  • Gæst
RE: 207 højttalere bag
« Svar #2 Dato: 14. Februar 2012, 07:04 »
Det du kan se er nok gitrene i dørene til højttalerne. Der er højst sandsynligt trukket kabler, men højttalerne skal du købe.

markdria

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 37
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: 207 højttalere bag
« Svar #3 Dato: 14. Februar 2012, 12:11 »
I har ret - jeg må til lommerne.

Tak for svarene
Peugeot 208

silverfox

  • Gæst
RE: 207 højttalere bag
« Svar #4 Dato: 14. Februar 2012, 13:26 »
Overvej om du ikke skal købe nogle gode fronthøjttalere og så flytte standardhøjttalerne bagud? Det er samme størrelse.

jjesp

  • Gæst
RE: 207 højttalere bag
« Svar #5 Dato: 14. Februar 2012, 18:41 »
Citér
silverfox skrev:
Overvej om du ikke skal købe nogle gode fronthøjttalere og så flytte standardhøjttalerne bagud? Det er samme størrelse.


Jeg har overvejet det samme. Synes ikke at fordørshøjtalerne er specielt gode. Ved du hvor svært det er at skifte? Man skal vel have hele døren skilt ad?

Mvh
Jan

LHK

  • Gæst
RE: 207 højttalere bag
« Svar #6 Dato: 14. Februar 2012, 19:57 »
Citér
jjesp skrev:
Citér
silverfox skrev:
Overvej om du ikke skal købe nogle gode fronthøjttalere og så flytte standardhøjttalerne bagud? Det er samme størrelse.


Jeg har overvejet det samme. Synes ikke at fordørshøjtalerne er specielt gode. Ved du hvor svært det er at skifte? Man skal vel have hele døren skilt ad?

Mvh
Jan


Du skal bare skrue dørsiden af, som er sat fast med skruer og clips. Højttaleren er kun monteret med et par skruer.

markdria

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 37
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: 207 højttalere bag
« Svar #7 Dato: 15. Februar 2012, 08:57 »
Nogen der ved hvad str. de er?
Peugeot 208