Hej Silverfox,
tjah...! Peugeot har ikke oplyst andet end, at der var fejl på udlæsningen. Deres konklusion var, som omtalt, at jeg kunne udskifte een eller flere dele, men de nævnte intet om, at der skulle være fejlmeldinger på konkrete dele. Jeg synes måske det burde være oplagt, og at man så tilbød at udskifte netop de dele.
Men, de har tilbudt alternativ løsning, som altså går ud på at frakoble hele systemet. Som sagt, så ved jeg ikke hvor jeg så står. Altså hvilke afjerdringsmæssige konsekvenser har dette???
Den elektroniske undervogn skulle egentlig være noget særlig fint, forbeholdt topmodellerne, men i mit tilfælde, var jeg helst foruden. - Og hvem har vel brug for at køre så hårdt hele tiden, at de skulle foretrække den hårde undervogn? - Det vil i givet fald koste pænt i benzin, fartbøder, slidte dæk osv., osv. Desuden, er jeg sgu blevet for gammel til den kørestil...og for forsigtig!
Fejlen lader i øvrigt ikke til at være særligt ofte forekommende. Men, jeg hører gerne kommentarer fra kyndige, eller nogen med lignende erfaringer.
mvh
Jorddyrker