Forfatter Emne: Peuget 306 Automatgear udsætter.  (Læst 1333 gange)

medenz

  • Gæst
Peuget 306 Automatgear udsætter.
« Dato: 02. April 2012, 15:32 »
Peuget 306 Automatgear ,lamperne for automatgear indikation tædt,jeg trak til side og slukket for motoren,derefter kunne jeg ikke starte,relæet siger klik men motyoren kommer ikke i gang.Jeg tror selv at kontakten ved gearkassen er i stykker .er der nogen der kan hjælpe .Tak

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Peuget 306 Automatgear udsætter.
« Svar #1 Dato: 02. April 2012, 20:42 »
Citér
medenz skrev:
Peuget 306 Automatgear ,lamperne for automatgear indikation tædt,jeg trak til side og slukket for motoren,derefter kunne jeg ikke starte,relæet siger klik men motyoren kommer ikke i gang.Jeg tror selv at kontakten ved gearkassen er i stykker .er der nogen der kan hjælpe .Tak

de kan godt starte med fejl på automatgearet, er der nok strøm på bilen, er kableren iret (starteren får nok ikke nok strøm).
er der nogle symptommer i forbindelse med fejlen på automatgearet
« Senest Redigeret: 02. April 2012, 20:44 af pug407aut »
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

morgan

  • Gæst
RE: Peuget 306 Automatgear udsætter.
« Svar #2 Dato: 02. April 2012, 21:50 »
Citér
pug407aut skrev:
Citér
medenz skrev:
Peuget 306 Automatgear ,lamperne for automatgear indikation tædt,jeg trak til side og slukket for motoren,derefter kunne jeg ikke starte,relæet siger klik men motyoren kommer ikke i gang.Jeg tror selv at kontakten ved gearkassen er i stykker .er der nogen der kan hjælpe .Tak

de kan godt starte med fejl på automatgearet, er der nok strøm på bilen, er kableren iret (starteren får nok ikke nok strøm).
er der nogle symptommer i forbindelse med fejlen på automatgearet


Den kan da ikke starte hvis censor til park og fri er defekt, så tror bilen at den er i gear..... bare en strøtanke

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Peuget 306 Automatgear udsætter.
« Svar #3 Dato: 03. April 2012, 17:51 »
Citér
morgan skrev:
Citér
pug407aut skrev:
Citér
medenz skrev:
Peuget 306 Automatgear ,lamperne for automatgear indikation tædt,jeg trak til side og slukket for motoren,derefter kunne jeg ikke starte,relæet siger klik men motyoren kommer ikke i gang.Jeg tror selv at kontakten ved gearkassen er i stykker .er der nogen der kan hjælpe .Tak

de kan godt starte med fejl på automatgearet, er der nok strøm på bilen, er kableren iret (starteren får nok ikke nok strøm).
er der nogle symptommer i forbindelse med fejlen på automatgearet


Den kan da ikke starte hvis censor til park og fri er defekt, så tror bilen at den er i gear..... bare en strøtanke

ja det er rigtig, men hans starter relæ klikker
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L