Forfatter Emne: Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW  (Læst 1507 gange)

Bianconeri

  • Gæst
Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW
« Dato: 30. Marts 2012, 14:33 »
Hej Jeg er totalt forvirret, første gang med en så stor vogn og første gang jeg skal spendere penge på sommerfælge, har et par nye 16 sommerdæk. så skal have 16 alu fælge, men hvad anbefaler i? og hvorfor , hvorfor ikke?

det skal være en af fra alushow.dk da jeg kan få en bekendt til at køb dem billigt. jeg har kigget lidt på Latusera og Stellera hvad synes i? bilen er i Grå Th...(et el andet) :-)

Tak for jeres tid.

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW
« Svar #1 Dato: 30. Marts 2012, 15:07 »
Alufælge
Jeg har 2 gange købt originale brugte Alufælge med gode dæk til mere end 2 års forbrug, til min bil henholdsvis Audi A4 og Peugeot 407, for 2.000,-kr og solgt de gamle for 500,oo i Gul og Gratis. Når de har siddet på den samme model så passer de.
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

Bianconeri

  • Gæst
RE: Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW
« Svar #2 Dato: 30. Marts 2012, 15:35 »
Hej Ole,

Tak for dit svar men, grunden til at jeg skal til at vælge lige netop fra alushow.dk er at manden jeg køber fra er bekendt og han giver mig dem til 50%, altså hvor jeg få dem til forhandler pris. og så få jeg et sæt nye vinterdæk som skal på min nuværende stålfælge med sommerdæk. og han tager ikke noget for montering / afbalancering osv. så derfor er kun interessert i dem fra alu show :-)

morgan

  • Gæst
RE: Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW
« Svar #3 Dato: 30. Marts 2012, 21:44 »
Citér
a52222257 skrev:
Hej Ole,

Tak for dit svar men, grunden til at jeg skal til at vælge lige netop fra alushow.dk er at manden jeg køber fra er bekendt og han giver mig dem til 50%, altså hvor jeg få dem til forhandler pris. og så få jeg et sæt nye vinterdæk som skal på min nuværende stålfælge med sommerdæk. og han tager ikke noget for montering / afbalancering osv. så derfor er kun interessert i dem fra alu show :-)


Hej

Du får 50% på fælge, så skal du da ikke spørge os andre hvad der er godt.!!!!!!!

Bianconeri

  • Gæst
RE: -
« Svar #4 Dato: 31. Marts 2012, 01:09 »
Hvorfor må jeg ikke spørge???
Jeg få dem der er på alushow til 5o% - men der er stadig mere end en at vælge imellem, og som sagt har jeg ingen erfaring med fælge

sttn

  • Gæst
RE: Valg af 16 Fælge til Grå 407 SW
« Svar #5 Dato: 31. Marts 2012, 09:05 »
Citér
a52222257 skrev:
Hvorfor må jeg ikke spørge???
Jeg få dem der er på alushow til 5o% - men der er stadig mere end en at vælge imellem, og som sagt har jeg ingen erfaring med fælge


Hej jeg "tro" jeg ville vælge Stellera men de ligner jo lidt hinanden ,bremse støv er jo bedre med en sort vi køre selv med sort bil med sorte fælge men igen de sølv er nu nok mere rigtig til en gråbil ,lyt til din egen mave fornemmelse ( spørg kone?)

og hr morgan hvorfor må manden ikke få % det kan vi vel alle lide ,han vil have lidt hjælp med et valg

når men god week