Forfatter Emne: Hjælp til at installere PP2000  (Læst 1907 gange)

gazgeben

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 36
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Hjælp til at installere PP2000
« Dato: 01. April 2012, 12:20 »
Jeg har købt et klon sæt af PP2000/Lexia og har prøvet at installere det på en windows 7 premium maskine ved at lade programmet  køre som XP service pack 3. Det så ud til at virke (installationen blev afsluttet med succes) men når jeg åbnede programmet kom der en advarsel om at den ikke kunne opdatere og jeg kom slet ikke dertil hvor jeg kunne taste koderne ind... Jeg skulle sikkert have valgt at installere den på en ren xp maskine og det er jeg så også igang med nu..

Jeg har aldrig før leget med diagnose software men min plan er at det skal ende med at have diagbox v5.29. Men sålænge jeg ikke kan få pp2000 og Lexia 3 til at køre er den plan lidt langt ude p.t.

Nogle forslag til hvor jeg finder en god vejledning eller bare et par gode råd vil være dejlig?
Gazgeben - 307sw 2,0HDI(136) og 207 s16

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Hjælp til at installere PP2000
« Svar #1 Dato: 01. April 2012, 23:20 »
Citér
gazgeben skrev:
Jeg har købt et klon sæt af PP2000/Lexia og har prøvet at installere det på en windows 7 premium maskine ved at lade programmet  køre som XP service pack 3. Det så ud til at virke (installationen blev afsluttet med succes) men når jeg åbnede programmet kom der en advarsel om at den ikke kunne opdatere og jeg kom slet ikke dertil hvor jeg kunne taste koderne ind... Jeg skulle sikkert have valgt at installere den på en ren xp maskine og det er jeg så også igang med nu..

Jeg har aldrig før leget med diagnose software men min plan er at det skal ende med at have diagbox v5.29. Men sålænge jeg ikke kan få pp2000 og Lexia 3 til at køre er den plan lidt langt ude p.t.

Nogle forslag til hvor jeg finder en god vejledning eller bare et par gode råd vil være dejlig?
http://
Kan kun køre på xp, eller hvis du har win7 i en støre vertion end home premium så gar du adgang til en kopi af xp (virtuelt)
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

gazgeben

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 36
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Hjælp til at installere PP2000
« Svar #2 Dato: 02. April 2012, 11:02 »
Citér
pug407aut skrev:
Citér
gazgeben skrev:
Jeg har købt et klon sæt af PP2000/Lexia og har prøvet at installere det på en windows 7 premium maskine ved at lade programmet  køre som XP service pack 3. Det så ud til at virke (installationen blev afsluttet med succes) men når jeg åbnede programmet kom der en advarsel om at den ikke kunne opdatere og jeg kom slet ikke dertil hvor jeg kunne taste koderne ind... Jeg skulle sikkert have valgt at installere den på en ren xp maskine og det er jeg så også igang med nu..

Jeg har aldrig før leget med diagnose software men min plan er at det skal ende med at have diagbox v5.29. Men sålænge jeg ikke kan få pp2000 og Lexia 3 til at køre er den plan lidt langt ude p.t.

Nogle forslag til hvor jeg finder en god vejledning eller bare et par gode råd vil være dejlig?
http://
Kan kun køre på xp, eller hvis du har win7 i en støre vertion end home premium så gar du adgang til en kopi af xp (virtuelt)


Lige nu prøver jeg en xp som ikke er på nettet for det har jeg læst at man helst skal. Derfor venter jeg med at prøve det på en w7 ultimate med virtuel xp
Gazgeben - 307sw 2,0HDI(136) og 207 s16