Forfatter Emne: peugeot 206+  (Læst 1487 gange)

WULF

  • Gæst
peugeot 206+
« Dato: 09. Maj 2012, 09:15 »
Jeg købte en ny 206+ juli måned 2011 til dag/dato kørt 16.000 km skulle have kørt 25.000 km hvis det ikke havde været pga den har været på værksted konstant.Købet af bilen er nok ikke noget jeg har fortrudt mere. Det er en total klassisk mandagsbil der er ikke den ting der ikke har været galt ned den, skiftet ratstamme, ventilator, ventil i motoren motoren hakkede ved 1800 omdrejninger, softwaren skiftet, dørstoppe raslet af, døre sidder skæve i og er utætte peugoet kold luft suser ud af dørhøjtaler ind i bilen det skal være sådan siger peugoet de har førsøgt mange gange at lave det og uden held osv. I dag 09-06-og nu siger vi 2012 skal bilen igen på værksted fordi diesel økonomien ikke er iorden 17,5 på literen ved pendlerkørsel 90km i timen. og motoren har en underlig hylelyd. Peugeot ignorerer totalt mine argumenter for at det er en mandagsbil. Jeg har fået fat i andre der har lignende problemer så skriv hvis der er andre.Jeg gider ikke mere nu bliver peugeot stillet til ansvar for deres dårlig produkt.

Else og Lennart

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 52
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: peugeot 206+
« Svar #1 Dato: 16. Maj 2012, 14:55 »
hej , har en 206+ fra april 2011

har også haft en del problemer med den, bla træaksel/ ratstamme

syntes generelt peugeot har været flinke, men lidt jeg  er utilfreds med,

de billige dæk de sætter på(maxim tror jeg de hedder)

peugeot siger selv,efter at have kørt i den,at de larmer godt nok meget,men det er det.


når vi bruger bagvisker, klikker det MEGET højt i relæer, og det siger de bare, at det bliver vi nød til at leve med??

og så lidt susen  fra dør, den er virker  tæt, men lyder som om  der kommer luft ind ved døren.

økonomien diesel , kører vi 21-23 kml , og det er vel ok