Forfatter Emne: Reservedele priser  (Læst 1812 gange)

duppe

  • Gæst
Reservedele priser
« Dato: 18. Juni 2012, 11:21 »
Hej

Har lige købt en (brugt) 5008, hvor der mangler Bagagerumsskjuleren/hattehylde - Peugeot dk skal have lige over 2000 dkr for den - er der nogen ved om det er billigere i tyskland? eller om der er andre alternativer

på forhånd tak

-Heine

midph

  • Gæst
RE: Reservedele priser
« Svar #1 Dato: 18. Juni 2012, 17:24 »
..skal på værksted i tyskland på onsdag..skal se om jeg kan finde nogle priser,men jeg sparer en tusse på min rep.(ny remskive) i tyskland incl. alt..andet eksempel..service på aircon ligger på 487kr.+materialer..hos Peugeot her,tager de 900(ca)+materialer..så ja..alt er billigere dernede p.g.a. lavere timeløn og moms..og det er et autoriseret Peugeot værksted!!!
« Senest Redigeret: 18. Juni 2012, 17:26 af midph »

midph

  • Gæst
RE: Reservedele priser
« Svar #2 Dato: 20. Juni 2012, 10:56 »
Hej igen..fik desværre ikke mulighed for at høre specifik pris på hylden,men efter at have kigget på deres forskellige priser,kan jeg godt sige,at alt generelt er halv pris dernede..bl.a. pgr.a 19% moms..så her er 2 muligheder ved grænsen www.peugeot-thomsen.de (som vi valgte).. set nu i ugeavisen www.sueverkruep.de (også Peugeot)..(sorry,kan ikke finde ud af linke herinde;)..)...begge steder kan du få fat i en der taler dansk..prøv at forhør dig om pris og om de har den på lager..mvh.

Holt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.524
  • Karma: +6/-0
    • Vis profil
  • By: Hejnsvig
RE: Reservedele priser
« Svar #3 Dato: 20. Juni 2012, 17:09 »
Hvis du skal linke, skriver du adressen (wwwetellerandet.dk) markerer adressen og trykker på url boksen, du kan også trykke på url først, så står der 2 x url efter hinanden, indsæt så adressen imellem. held og lykke :D
Peugeot 308 THP 200 GTI 2010
Peugeot 308 Hatchback THP GT 174 2008 RIP
Peugeot 307 Hatchback 2.0 "Griffe" 2006
Fartpilot monteres:
https://peugeotclub.dk/debat/index.php/topic,15354.0.html
Instruktionsbøger til alle Peugeot fra 205 og frem  https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html