Forfatter Emne: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??  (Læst 1913 gange)

Corfitz

  • Gæst
Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Dato: 11. Juli 2012, 14:17 »
Kan nogen fortælle mig om dette kan lade sig gøre ?
Kører en sag mod forhandleren jeg købte bilen af og mit klima virker ikke ( ingen køling ) da blæseren ikke virker samt påfyldningsstudse til aircon er utæt. Så for at være sikker vil jeg gerne have slukket for ac til dette er lavet. Ved godt man kan frakoble ac når du starter kareten, men kan man slukke det så den ikke er på automatik hvor den kør med ac hver gang bilen startes ?

Corfitz

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Svar #1 Dato: 11. Juli 2012, 18:40 »
Du kan slå det fra i displayet  , brug menuknappen på radioen og gå ind i klima  der kan du slå det fra

Pokeras

  • Gæst
RE: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Svar #2 Dato: 12. Juli 2012, 07:47 »
Du kan også vælge "luft udefra" for at slå "auto" helt fra. Så indstiller du blæseren menuelt med den runde drejeknap.
Og klima slå du fra ved at vælge "Cut A/C OFF" i klima menuen. Eller hvis dit display står på klima, kan du trykke på OK så får du muligheden for at slukke..

Corfitz

  • Gæst
RE: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Svar #3 Dato: 12. Juli 2012, 11:08 »
Jeg er udemærket klar over de metoder i foreskriver, men det jeg søger er at slukke for ac så den er konstant slukket. Dvs at det ikke tændes hver gang efter man har haft slukket bilen.
Den er sat på klima så trykker bare på ok nÅr bilen er startet, men kunne man nu slippe for at skulle huske det ville det være rart. Især nu hvor konen aldrig husker det :-)

Corfitz

Pokeras

  • Gæst
RE: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Svar #4 Dato: 12. Juli 2012, 13:50 »
Når jeg slukker for min som jeg beskrev tidligere, er det slukket indtil jeg trykker på "AUTO" knappen igen..

Corfitz

  • Gæst
RE: Slukke aircon "permanent" i Peugeot 407 ??
« Svar #5 Dato: 13. Juli 2012, 10:54 »
Hmm..... Det er det ikke her :-( spøjst