Forfatter Emne: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld  (Læst 6772 gange)

Jabaroth

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 32
  • Karma: +0/-0
  • Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV
    • Vis profil
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #15 Dato: 06. Januar 2013, 16:42 »
Citér
larsK skrev:
nu står der at forsikringstageren skal betale for mont, hvad koster det så?


Jeg skal betale 1.000 kr. for boksen, det er inkl. montering.

Det er ALKA der ejer boksen og den skal leveres tilbage hvis aftalen opsiges.
Husk, at der altid er et godt svar til ethvert spørgsmål !

mvh
David Jabaroth

:) Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV 2009

larsK

  • Gæst
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #16 Dato: 06. Januar 2013, 18:14 »
så betaler du også 1000kr for at få sat den i.. det eneste jeg kan se en fordel i, er at den automatisk ringer efter hjælp når det er gået galt ellers ikke noget at råbe op om.. men hvad koster det når man køre 20000km årligt?

Jabaroth

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 32
  • Karma: +0/-0
  • Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV
    • Vis profil
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #17 Dato: 07. Januar 2013, 16:31 »
Citér
larsK skrev:
så betaler du også 1000kr for at få sat den i.. det eneste jeg kan se en fordel i, er at den automatisk ringer efter hjælp når det er gået galt ellers ikke noget at råbe op om.. men hvad koster det når man køre 20000km årligt?


Du vil da sikkert også råbe op, hvis din bil bliver stjålet! Du behøver kun at ringe til ALKA, så sender de Falck ud for at hente din bil. Kan du ikke se at det er en fordel.

Nå ja, så er der lige det med de 25% rabat på præmien, kan du lade være med at råbe op!.

Gå ind på ALKA og lav en beregning, du kan skrue på alle parametre, som du vil, men lad vær med at råbe op.

Vælger du også fordelsværksteds rabat får du mere rabat. Jeg har fundet et Peugeot værksted blandt deres fordelsværksteder, med endnu ikke fået reguleret min præmie ned.
Husk, at der altid er et godt svar til ethvert spørgsmål !

mvh
David Jabaroth

:) Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV 2009

strada

  • Gæst
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #18 Dato: 07. Januar 2013, 17:54 »
Citér
Jabaroth skrev:
Citér
larsK skrev:
så betaler du også 1000kr for at få sat den i.. det eneste jeg kan se en fordel i, er at den automatisk ringer efter hjælp når det er gået galt ellers ikke noget at råbe op om.. men hvad koster det når man køre 20000km årligt?


Du vil da sikkert også råbe op, hvis din bil bliver stjålet! Du behøver kun at ringe til ALKA, så sender de Falck ud for at hente din bil. Kan du ikke se at det er en fordel.

Nå ja, så er der lige det med de 25% rabat på præmien, kan du lade være med at råbe op!.

Gå ind på ALKA og lav en beregning, du kan skrue på alle parametre, som du vil, men lad vær med at råbe op.


:D

sttn

  • Gæst
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #19 Dato: 07. Januar 2013, 17:57 »
Hej

det måtte da lige prøves 6.700 CA med BOX


km.30.000
udstyr ? købt som den stod,men da modellen er udgået så var der jo lidt xxx iden ved ikke hvad de siger til dette, når men jeg bliver tro ikke box med slad er noget for mig, men det kommer sikkert til andre selskaber bare vente og se....B)

larsK

  • Gæst
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #20 Dato: 07. Januar 2013, 19:09 »
6700kr for hvilken bil?

Jakob P

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 101
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
RE: Alkaboks - automatisk tilkald af ambulance ved uheld
« Svar #21 Dato: 07. Januar 2013, 22:06 »
Det er fint med alka boksen, men det kan hurtigt blive en dyr omgang bare fordi man skulle spare lidt. Derudover skal du betale ekstra for frit værkstedsvalg hos alka, ellers bestemmer alka hvilket værksted der skal reparere din bil.

Jeg arbejde autoskader til daglig og kan kun sige, at pris og kvalitet hænger sammen og det gælder også med forsikringer.
406 TS4 st.car