Forfatter Emne: tandrem 407 1,6 hdi 2006  (Læst 2288 gange)

kempf83

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 57
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
tandrem 407 1,6 hdi 2006
« Dato: 24. Juni 2013, 19:46 »
hej folkens.

jeg står for en udskiftning af min tandrem det er ved at være tid så jeg ville høre om der er nogle der ved hvad pris leje det lægger i?

får man skiftet vandpumpe. tandrems kit og kilerem ved servo pumpe medløber hjul og opstrammer er der andet der bør skiftes ved denne oprassion?
skifter man takt kæden eller er det lige meget??

mvh marcel kempf

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: tandrem 407 1,6 hdi 2006
« Svar #1 Dato: 24. Juni 2013, 22:03 »
Citér
kempf83 skrev:
hej folkens.

jeg står for en udskiftning af min tandrem det er ved at være tid så jeg ville høre om der er nogle der ved hvad pris leje det lægger i?

får man skiftet vandpumpe. tandrems kit og kilerem ved servo pumpe medløber hjul og opstrammer er der andet der bør skiftes ved denne oprassion?
skifter man takt kæden eller er det lige meget??

mvh marcel kempf


Der findes tandremskit med vandpumpe  , kilerem er ekstra  og kæden skiftes ikke  medmindre man vil have det  men det er ikke normalt procedure  prisen er forskellig afhængig hvor i landet du får det lavet

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: tandrem 407 1,6 hdi 2006
« Svar #2 Dato: 24. Juni 2013, 22:03 »
Citér
kempf83 skrev:
hej folkens.

jeg står for en udskiftning af min tandrem det er ved at være tid så jeg ville høre om der er nogle der ved hvad pris leje det lægger i?

får man skiftet vandpumpe. tandrems kit og kilerem ved servo pumpe medløber hjul og opstrammer er der andet der bør skiftes ved denne oprassion?
skifter man takt kæden eller er det lige meget??

mvh marcel kempf


Der findes tandremskit med vandpumpe  , kilerem er ekstra  og kæden skiftes ikke  medmindre man vil have det  men det er ikke normalt procedure  prisen er forskellig afhængig hvor i landet du får det lavet