Forfatter Emne: 406 1,8 sr 1996 strømmen driller flere steder, håber på lidt vejledning.  (Læst 2960 gange)

bejay

  • Gæst
Jeg døjer desværre med 4 strømproblemer. Venstre forlygte vil ikke lyse, pære ikke sprunget og der er ikke sprunget nogen sikringer.

Kabineblæser kører sit eget liv, den stopper periodisk med at virke, nogle gange 1-2 dage andre gange virker den bare som den skal.

Den elektroniske kilometertæller virker lige pludselig ikke, der er ikke lys i dets display.

hvordan skifte pærer i instrumentbordet bag speedometer og omdrejningstæller. (det er et jãger).

Jeg håber sørme at der skulle sidden en med nogle gode svar, jeg kan ikke se hvor fejlene er, det er min første peugeot.

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
Med hensyn til blæseren, så skal du stikke hovedet ned under instrumentbordet i pasager siden, der skulle du gerne kunne se en cylinder formet sort kasse i enden af den ud mod motoren skulle der side en enhed med kul og selvfølgelig nogle kabler, den kan du så tage ud og forsøge at gøre ren, du kan også starte med at slå lidt på den når blæseren ikke virker

lyset der sider der 4 bitron relayer bagved sikrings enheden, det er nok en af dem der er røget
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

bejay

  • Gæst
Tak skal du have , det vil jeg prøve.

bejay

  • Gæst
RE: hej pug407aut
« Svar #3 Dato: 29. August 2013, 22:52 »
Det har hjulpet for mig med kabineblæseren som du vejledte mig i, og jeg har bestilt nye 5 polet relæ til forlyset og vil prøve at skifte dette.

bejay

  • Gæst
Tak til pug407aut.

Lyset og kabineblæser virker nu.

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
skulle det være en anden gang
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L