Forfatter Emne: Anhængertræk strøm  (Læst 3228 gange)

nbf

  • Gæst
Anhængertræk strøm
« Dato: 06. September 2013, 18:45 »
Hejsa
Da jeg lige har monteret originalt elsæt for anhængertræk, troede jeg egenligt man kunne sætte anhænger på og alt ville være fint, men ak nej.
Der intet lys overhovedet sååå HJÆLP :)
skal man først have checket styreboxen hos peugeot ?
alt skulle være monteret efter manualen der var med....
sikringer er som de skal være...
så... hvad kan være galdt ?

det er en peugeot 308 sw (13 polet stik)
har lige tjekket den sikringsbox som sad i bilen (den der var med er ikke brugt da der sad en i forvejen) har så sat den ledning som skulle monteres i stik 39 som efter manualen forskriver og luset den strømførende stik som beskrevet og sat tilbage i sikringsboxen, der var strøm på alle 4 sikringer begge sider.

men det grønne flad stik der skal monteres oppe ved alle sikringerne har jeg ikke kunne finde modparten til ????

hvis man kikker i venstre side bag kan jeg finde modparten til det grønne fladstik, men der kun 1 ledning fra anhængerens grønne fladstik en tynd mener den var gul.

i det 13 polet stik kan jeg kun få lys i 9 som er batteri strøm.
 
påforhånd tak:|
« Senest Redigeret: 06. September 2013, 19:47 af nbf »

Bagger

  • Gæst
RE: Anhængertræk strøm
« Svar #1 Dato: 29. September 2013, 11:40 »
Hejsa er det muligt at jeg kan få en kopi af din installationsmanual da jeg lige har fået en 407 og mangler oplysninger om hvordan interfacet virker og er tilsluttet til stikket/tågelys m.m.;)

Bagger

  • Gæst
RE: Anhængertræk strøm
« Svar #2 Dato: 29. September 2013, 11:41 »
P.S. Har du fået løst dit problem med strømmen til interfacet ellers kan jeg evt. hjælpe dig med det.;)

nbf

  • Gæst
RE: Anhængertræk strøm
« Svar #3 Dato: 29. September 2013, 17:07 »
Citér
Bagger skrev:
P.S. Har du fået løst dit problem med strømmen til interfacet ellers kan jeg evt. hjælpe dig med det.;)


mange tak men har fundet udaf det, var bare ikke de stil der var med de orginale sæt der skulle bruges men det der i forvejen sad i af stil oppe under højre baglygte heheh så ja det virker men har nu et kabel sæt i overskud, hvis det skulle have ineteresse ;)