Forfatter Emne: Intet baglys 207  (Læst 3049 gange)

Eric

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Intet baglys 207
« Dato: 19. Oktober 2013, 19:56 »
Hej er ny bruger her så håber at kunne få lidt hjælp da jeg er på bar bund med min 207'er årg. 09 .(1.6 hdi)
Mit baglys virker pludselig ikke mere :( blinklys bremselys nummerpladelys virker bare ikke kørelyset har gennemgået sikringer stik osv. alle de normale ting man lige kontrollere og de er ok(ser det ud til i hvert fald) kan bare ikke finde ud af hvad der er galt.
Er der en derude der har haft samme problem og måske kan hjælpe mig på sporet af hvad der kan være galt.

jb

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 358
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Intet baglys 207
« Svar #1 Dato: 20. Oktober 2013, 09:13 »
Uden at ved for meget om det, måske en stelforbindelse som ikke er iorden.
3008 II 2.0 Allure Bluehdi

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Intet baglys 207
« Svar #2 Dato: 20. Oktober 2013, 14:23 »
Hej
Eller måske trailerstikket der er fuld af snask og ir, hvis der er sådan et på bilen.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

Eric

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Intet baglys 207
« Svar #3 Dato: 20. Oktober 2013, 15:54 »
Hej igen først vil jeg lige sige TAK for den hurtige response på mit problem:D
har nu fået løst problemet så Super dejligt.Tog batteriet fra og gik alle stik igennem igen med kontaktrens så nu virker det igen så en kombination af løse og beskidte stik vil jeg tro var det hele.

                                                                          super tak for hjælpen.

                                                                                   Mvh Eric

Michael LK

  • Gæst
RE: Intet baglys 207
« Svar #4 Dato: 22. Oktober 2013, 19:42 »
Det er nogle latterlig svage stik til de baglygter. Jeg har selv måtte klemme alle terminaler sammen så der er stabil forbindelse, ellers meldte den fejl hele tiden.