Forfatter Emne: Hvem er ekspert i Peugeot reperationer ?  (Læst 1344 gange)

helsekost

  • Gæst
Hvem er ekspert i Peugeot reperationer ?
« Dato: 26. April 2014, 10:45 »
Hvem kan anbefale et værksted i midtjylland el. østjylland ?

mvh.
Helsekost ;)

Jack M

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 978
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
RE: Hvem er ekspert i Peugeot reperationer ?
« Svar #1 Dato: 26. April 2014, 11:24 »
Hvis det ikke er noget jeg selv lavet hedder det Peugeot Risskov,, det er selvfølgelig vurdering af pris og arbejde om jeg bare tager en automester hvis det er noget mindre seriøst, en ting er dog sikkert, kun Peugeot og mig selv rør min motor,,, har du problemer da??

Btw jeg kan ikke li at sige noget dårligt om nogle men Peugeot Silkeborg har skuffet mig gang på gang på gang på værkstedet,, sidste gang jeg var inde dem var ved salg fordi jeg ville købe en fornuftig til min søster, der blev jeg smidt ud og måtte ikke prøvekøre fordi de mente ikke jeg var seriøs og bare vil lege i bilerne, så på vej ud af butikken åbnede jeg min taske og spurgte sælgeren om han mente det var useriøst jeg havde 120000kr i tasken,, ikke engang så meget som et undskyld kunne man få...  Og så kommer de forrige gange jeg har fået en bil tilbage med ridser og smadret kofanger,, sorry hvis jeg virker negativ omkring dem men har aldrig haft en god oplevelse, til sidst da jeg borde i Silkeborg fik Volvo lov til at ordne den, det var perfekt..
Peugeot 407 1,6HDI 8/2007
Kan skaffe udstyr og hjælpe med:
 - Fejludlæsning, nulstilling mv.
 - Dækskifte og afbalacering fra 12” til 26”.
 - Bundkar modificering i 1,6HDI
 - Service.
 - Reservedele til fornuftig pris.
 - Reparationer eller andet, spørg :)