Forfatter Emne: Peugeot 1007  (Læst 1567 gange)

Kim Bent Olsen

  • Gæst
Peugeot 1007
« Dato: 25. September 2014, 19:51 »
Hej Peugeot klub . Hentede min Peugeot 1007 idag . Den skulle have skiftet tandrem og lavet 5+service og nogle andre ting . Jeg syntes selv rigtig godt om den måde de har udført tingene på de var omhyggelige. Men der jeg havde fået mine nøgler og skulle låse op ville den ikke låse op . Når jeg tog en kop kaffe mens de skiftede batteri i fjernbetjeningen og kode den igen også skulle den være iorden . Jeg kørte glad hjem . Efter nogle timer skulle jeg ud i bilen ville den ikke reagerer igen , dørene kan man normalt åbne med fjernbetjeningen men nej den ville ikke . Jeg skulle låse dem op med nøgle . Min radio havde også glemt kanal indstillingerne . Prøvede igen fjernbetjeningen til bilen og vupti så virkede den igen . Men når den står et stykke tid virker den ikke igen . Er der nogle der har en ide om hvad der er sket mens den har været på værksted ? Det er et autoseret Peugeot værksted så jeg stoler på de kan deres kram . Mvh Kim

sgt

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 332
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • sgt
RE: Peugeot 1007
« Svar #1 Dato: 25. September 2014, 22:47 »
Tjek lige polerne på batteriet på bilen. Måske der kan være noget løst der. Evt. mål spændingen på batteriet, når den har stået stille noget tid.
307 T6 SW 2.0 HDi Griffe (RHR) 2005 160.000km
406 st.car 2.2 HDi (4HX) TS 2001 295.000km, solgt

Kim Bent Olsen

  • Gæst
RE: Peugeot 1007
« Svar #2 Dato: 03. Oktober 2014, 21:08 »
Fik den hjem fra Peugeot de havde kodet nøglen forkert . Så nu er den iorden . Den Har lige fået en omgang tectyl og nye dæk . Så nu kører den som en drøm . Tak for indlægget