Peugeot Club Danmark
Teknik => Motor og Transmission => Emne startet af: SUC efter 13. Maj 2019, 06:28
-
Har fået nyt topstykke. Tandrem skiftet. Mærket krumptap efter at have låst gl. topstykke. Starter og kører egentlig udemærket men jeg synes ikke den yder nok. Den opfører sig nok mest som en 1,1. Det er det ikke. Nu er det jeg gerne vil spørge til en let metode til timing. Har en fornemmelse af at den står et tand forkert efter et tidligere skift af tandrem.
SV46328
-
Der skal en dorn i knast hjul ca. kl. 3 og en dorn i sving hjulet, hullet er foran på motor
-
Tak. Skulle lige sikre mig at der ikke var andre steder end svinghjulet.
-
Ja så fik jeg checket timingen. En tand forkert. Nu kom hypperne i gang igen. Ser ud til at den har stået forkert al den tid datteren har haft den. Nu kan jeg forsøge at få styr på den svingende tomgang jeg har startet en anden tråd om.