Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: kraack efter 24. Januar 2012, 17:27
-
Hej
Har en 206 2,0 hdi.
Den har været kørt tør,og problemet er kommet her efter.
Den har nu været på værksed i 12 dage og de kan ikke finde udaf hvad der er galt,Håber der er nogen her der har et løsningsforeslag.
Bilen springer igang ved start.Men når jeg kører går den ud,(meget brat) som når jeg slukker bilen.
Nogle gange kan den kører i 10 min andre gange 10 sekunder.Kan ikke startes igen medsamme,men hvis jeg slukker tændingen og venter 30 sekunder til der er en klik lyd(Et relæ der slår fra) så springer den igang.
Værkstedet har skiftet pumpe i tank og en ventil der sidder i pumpen på motoren.Uden held.
De har haft fejl udlæser på den,og den melder ingen fejl,alt i den fineste orden.
Har snakket med peugeot i thisted ,de siger det er en luft bobbel,men den har været luftet ud mange gange,uden held.
Nogen foreslag !!!!!!!!!!!!!
-
kan du holde den i gang hvis du holder gaspedalen nede,
har haft et linende problem med min 407er, der var det en vacumventil der gjorde at den ikke kunne køre med lave omdrejninger
-
Nej, selvom jeg holder speederen i bund,går den ud.
Kan det være højtrykspumpen ?.En højtrykspumpe kan da ikke være delvis defekt.enten duer den eller duer den ikke.Am i right !
-
Når den ikke vil starte så kan man måle commonrail trykket og så ved man om det er pumpen eller dyse fejl. Kan ikke førstå at de har skiftet pumpen i tanken uden at måle fødetryk. Det er smid af pengene.
Huse Gracanin-Auto
-
Hentede så bilen i går fra værksted,højtrykspumpen er blevet skiftet :|
Men det samme er stadig galt.
Lige inden den går i stå kommer der en tikke/banke lyd fra motoren.
Kan det være en luft bobbel der suser rundt i systemet.