1
Motor og Transmission / Sv: Køling af turbo 207 cc.
« Dato: 12. Januar 2021, 23:39 »
Jeg skiftede iøvrigt min højtrykspumpe, samt min kæde, inden jeg solgte den videre.
Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Holt skrev:
Jeg vil stadig komme med den påstand at en VTI er magen til en THP bare uden turbo, eller egentlig er en THP vel en VTI med turbo, da den vist kom først.
Reservedelsnumrene er ikke helt identiske, men hvis man i 5 sekunder ser et billede af knastkæde arrangementet for begge motorer, skal man være noget skarp for at se forskel.
Til Stratocaster:
Jeg kan ikke få lov til at uploade billeder til min billedhost i øjeblikket, ellers havde jeg vist et billede med alle reservedelsnumre, så kunne du plukke lige de dele du skulle bruge.
Holt
kunne du smide et link til den originale kæde, som indeholder alle 3 tandhjul kædestrammer guides pakning samt bolte. Det ville være fatalt at sætte et forkert sæt på ved skifte. Jeg har også set en engelsk gør-det-selv mand, der selv skiftede kæden ... godt nok på en Cooper s som er samme motor. Iøvrigt ville jeg ikke være bleg for at kalde det en konstruktionsfejl, meeen det ville jo koste en del penge at bruge den definition. (Undskyld - basilhot, for at stjæle din tråd). Holt, er du sikker på at din VTI også er en såkaldt Prince motor.