Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - MSPS

Sider: [1]
1
Elektronik / Sv: Biblyd i højtalere efter radioskift
« Dato: 17. September 2021, 13:35 »
Kan det klares med en texa tester i stedet evt?
Er det alternativt en på Vestsjælland der lige kan kode den?

2
Elektronik / Biblyd i højtalere efter radioskift
« Dato: 17. September 2021, 11:57 »
Hej jeg har en Peugeot 208 fra 2018.
Har skiftet radio/tele stik enhed købt hos en hugger...
Selve radio og alt virker men den bibber konstant hver 3. Sekund..
Hvad kan der være galt.
Skal den evt forbi peugeot og kodes til bilen?

3
Motor og Transmission / RE: Turbo/partikkel filter 2.0 hdi 136 HK
« Dato: 19. Februar 2017, 10:26 »
Difference tryk på partikelfilter er fint nu efter skift af filteret.. Det var meget stoppet...
Rent fysisk er turbotrykket ikke oppe på mere en lige knap 0.5 bar når den rigtig får lov at trække ud..
Alle vakuum forbindelser er i orden og wastegate armen bliver også suget helt..
Har også prøvet at sætte direkte vakuum uden om ventilerne til turboen så den burde lave fuldt tryk.. Stadig kun knap 0.5 bars tryk.
Egr ventil er også i orden..
Det lugter nok lidt af en ny turbo desværre

4
Motor og Transmission / RE: Turbo/partikkel filter 2.0 hdi 136 HK
« Dato: 16. Februar 2017, 17:21 »
Har skiftet Partikelfilter og ellers mere eller mindre tjekket alt synes jeg..
Ved slukket motor står "wastegate" føler på 11 pct og ud af vejen går den fint op på 100 pct.
Kan også se at wastegate rent fysisk bliver trukket og holdt..
Jeg er nok lidt inde på at turboen er defekt trods dette..
Nogen der har erfaring med det?

5
Motor og Transmission / Turbo/partikkel filter 2.0 hdi 136 HK
« Dato: 29. Januar 2017, 18:36 »
Hej jeg har købt sådan en Peugeot som slet ikke trækker som den skal..
Har nu rodet en masse med den..
Den sætter fejlkode p0299 "low pressure boost"
Har prøvet at gå udenom reguleringsventiler og kan med vakuum styre turbo aktuator så den går fra 11 pct til 100 pct ved fuld vakuum..
Del laver så dog ikke mere end lige over 0.3 bars ladetryk..
"wastegate" armen bevæger sig fint frem og tilbage..

Den skriver at der mgl væske til partikkelfilter regenerering og det bliver påfyldt i morgen mandag og jeg vil prøve at lave en regenerering.
Men kan et tilstoppet filter være årsag til at turboen ikke lader mere end 0.3 bar?
Gider ikke pille turbo af uden grund..
Difference tryk på partikelfilter ryger op omkring 300mb ved 3500 omdrejninger

Sider: [1]