21
Køb/Salg/Bytte / Sv: Bytte uoriginal radio til original (Pioneer DEH-S520BT CD/BT/USB/iPod 1DIN)
« Nyeste indlæg af FumleFinger1977 Dato 05. April 2026, 17:23 »Takker for dine input 
Ja, Bluetooth er at foretrække, og C skærmen ligesådan.
Tænkte nok jeg skulle forbi en hugger, øv bøv
Ender nok med at jeg køber den du henviste til.
Hvis du har tips og tricks til modellen, så er jeg lutter øre.
Fumlefinger

Ja, Bluetooth er at foretrække, og C skærmen ligesådan.
Tænkte nok jeg skulle forbi en hugger, øv bøv

Ender nok med at jeg køber den du henviste til.
Hvis du har tips og tricks til modellen, så er jeg lutter øre.
Fumlefinger

Nylige indlæg