Forfatter Emne: zink opkog 207 sw  (Læst 2193 gange)

mto

• Newbie
  • *
    • Vis profil
zink opkog 207 sw
« Dato: 19. Februar 2015, 10:14 »
hej folkens, vi har en 207sw fra 2011, som jeg lige har været til karrosseri-eftersyn med. jeg gjorde værkføren opmærksom på, at der var noget opkog på begge fordøre i samlinger på indersiden af fordørene mod forskærmene for neden.
han udførte eftersynet på bilen og noteret opkoget i servicebogen, og sagde efterfølgende at det var der ikke noget som dækkede. men hallo det kan jo ikke være pga dårlig vedligeholdelse når det er på indersiden af begge døre og pussigt lige i samlingerne!.
Står nu med spørgsmålet, hvorfor ikke tage nogle billeder af det og sende det ind til Peugeot danmark...?
Ved godt de forskellige ting mht. lak garanti 2 år osv. Men helt ærligt hvorfor skal der så først udføres karrosseri-eftersyn ved 4 år når de ikke vil dække noget alligevel..........?
Jeg bliver nød til at forhøre mig om andre har samme skavank på deres 207 sw som vi har.

Hilsner Morten

HHH

• Gæst
RE: zink opkog 207 sw
« Svar #1 Dato: 23. Marts 2015, 00:15 »
Den er vel fransk :P

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: zink opkog 207 sw
« Svar #2 Dato: 23. Marts 2015, 19:22 »
De eftersyn du får lavet ved 4 år er rustgaranti på gennemtæring  , de knopper er under lakgaranti men det er vist kun  3 år    ,   og det er ikke kun 207  det er udbredt på flere mærker end du tror

Uanset og det nogen kalder tysk kvalitet    prøv og ta  en 205 fra 85 og sammenligne den med en  golf eller polo  i samme årgang  eller for den sags skyld  10 år nyere  der er rust omkring bagruder  bagvisker  , frontklap   ja HHH  den er nok fransk  men hvad rust angår klarer de sig rimeligt godt i forhold til konkurrenterne