Forfatter Emne: Nogen der ved noget om dobelt bagpotter?  (Læst 1554 gange)

peugeot605

• Gæst
Nogen der ved noget om dobelt bagpotter?
« Dato: 12. Juli 2006, 23:14 »
Heysa...

Jeg har tænkt lidt på at få lagt 2 bagpotter under bilen. En i hver side og helst ovale..

her er mt spørgsmål:

kender du noget til hvor man kan købe sådan nogen slags potter??
altså et sæt..

har set det nogen gange vmax hvor de viser sådan een udstødninger hvor det er et sæt med 2 bagpotter og en mellem pot det køre ind i, men kan sku ikke finde det blad jeg så det i..

hos peugeot i Ringsted kan de skaffe en udstødning til ca. 10.000kr, men syntes det er lidt dyrt såååå hvis du kender noget til noget vil jeg gerne høre fra dig. :)
« Senest Redigeret: 12. Juli 2006, 23:16 af peugeot605 »

Dieselfreak

• Gæst
RE: Nogen der ved noget om dobelt bagpotter?
« Svar #1 Dato: 13. Juli 2006, 06:34 »
Prøv at søge på google under duplex udstødnig så kommer der lidt frem. Supersprint laver gode billige duplex udstødninger, men hvis de ikke har til din bil, så prøv at kontakt onetwopipe, de kan vist lave hvad du vil have.

Christian T

• Gæst
RE: Nogen der ved noget om dobelt bagpotter?
« Svar #2 Dato: 13. Juli 2006, 10:49 »
Jeg har et duplex udstødningssystem på min 405 MI16. Det er bygget af firmaet One Two Pipe. Det er vist nok et dansk firma der bygger udstødnings-systemer ud fra kundens ønsker. Jeg ved ikke hvad det har kostet da bilen havde det da jeg købte den.
Uanset hvilket system og mærke du vælger så tror jeg helt sikkert at prisen vil ligge omkring de der 10000 kr. du nævner.