Forfatter Emne: bagage knap (rasler)  (Læst 1672 gange)

ismo 406

• Gæst
bagage knap (rasler)
« Dato: 12. September 2006, 18:56 »
er der virkelig ikk nogle der ved hvad jeg kan gøre ved bagage knappen som rasler når jeg hører musik med subwoofer ???:o:o:o

Dieselfreak

• Gæst
RE: bagage knap (rasler)
« Svar #1 Dato: 12. September 2006, 22:24 »
Prøv at smid noget gummi omkring eller noget i den stil. Brug din fantasi til at finde et eller andet der forhindre knappen i at ryste sammen med jern eller hård plast. Det skal gerne kunne give sig lidt i takt med musikken. Tænk på ophænget i en bassmembran.

ismo 406

• Gæst
« Svar #2 Dato: 13. September 2006, 17:59 »
ja det er en meget god ide men jeg skal jo kunne åbne bagagerummet jo, så det kan ikk lade sig gøre jeg sætter noget gummi rundt om eller inden i...

ellers mange tak for hjælpen ;)

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #3 Dato: 14. September 2006, 06:26 »
Kunne man ikke tage en gammel cykelslange eller noget i den stil. Klippe den til så den passe i form og størrelse med knappen, og lægge den unger knappen som en form for pakning? Så skulle du gerne kunne åbne bagagerummet. Ellers er det ud med det overflødige pjat som bagsæderne, så kan du også smide en større sub i.

ismo 406

• Gæst
« Svar #4 Dato: 14. September 2006, 19:35 »
du er sku fyld med ideer ;)

ja jeg har da prøvet og sætte noget plastik mellem knappen, men nu er det selve bagagedøren der ryster :)

kan man eventuelt ikk få lavet en elektronisk bagage dør uden at jeg skal trykke på knappen, så kan jeg jo fjerne knappen helt og få den spartlet ?