Det er ikke turbo eller luftfilter, jeg skiftede turboen for nogle måneder siden til en ny og gav den et nyt luftfilter forleden.. Jeg afmonterede så forbindelsen mellem krumtapsudluftning og luftslange i går og kørte en god tur, intet olie i turboen der, tilgengæld kunne jeg tydeligt se olietågen når jeg holdte stille, derfor må de komme fra krumtapsudluftningen... I morges tilgengæld da jeg var ude og køre sagde den "oil pressur too low" jeg holdte ind til siden og lagde mærke til olie temp stod på 0, den burde have flyttet sig på daværende tidspunkt, nå men jeg satte computer på og kunne ikke se der skulle være noget galt der, så mens jeg holdte på vejen toppede jeg den også lige op med olie til max på pinden, herefter startede jeg bilen og lod den køre i tomgang i 5 minutter, nu kom den ikke med nogen fejl på olietryk og temperaturen steg på olien..
Jeg har ikke lige prøvet det med at tage oliepinden eller låget af, det prøver hellige næste gang jeg skal ud og køre