Forfatter Emne: Sædevarme 307 st. car  (Læst 2626 gange)

hudle

• Gæst
Sædevarme 307 st. car
« Dato: 11. Oktober 2006, 18:59 »
Hejsa allesammen..

Ja så står jeg med problemet.. Jeg tror sædevarmen er steget af...
Det er sædevarmen i begge sider der ikke virker.. Der er lys i knapperne når jeg trykker på dem.. Der er ikke gået sikringer... Så hvad kan det være.. Har hørt lidt om, at det kan være ledningerne der er brændt over eller også skal hele sædevarmemodulet skiftes..

Nogen der har hørt eller ved fra egen tegnebog hvad sådan en tur koster..???

Og havde peugeot delene hjemme eller skulle de først bestille det..

Mvh Hudle

Morten C W

• Gæst
RE: Sædevarme 307 st. car
« Svar #1 Dato: 12. Oktober 2006, 08:28 »
har du eller andre haft et knæ trykket ned i sædet, eller en hård hånd ligesom hvis man læner sig ind i bilen og støtter på sæde hynden, ja så er dine vamelegemer nok knækket = nye er nødvendige.. ved ikke hvad de koster til 307 men mener de koster en 14-1800.- pr. sæde + montering..

personligt ville jeg ikke skifte dem før evt. salg af bilen, da de højst sandsynligt knækker igen..

er et kendt fænomen på de her franske croissant racere...

og andre mærker..

hudle

• Gæst
« Svar #2 Dato: 12. Oktober 2006, 19:47 »
hmhmm...

Jamen det bliver lavet over garantien... så det er da med at få det lavet mens garantien er på.. men ja det kan da godt være der har været et knæ i puderne... dog ikke i den tid vi har haft bilen..

Men tak for svaret..

/Hudle

Morten307

• Gæst
« Svar #3 Dato: 12. Oktober 2006, 22:42 »
Hej hudle

Har næsten lige fået mit sædevarme rep.
På min 307 st. var det BSI boksen(kassen hvor sikringerne sidder under rattet) der var def. og de påstod at det var min egen skyld. Jeg havde trukket et kabel til min forstærker ude fra motorrummet og dette kabel løb lige forbi denne boks med det, i følge pug frederikshavn, resultat at der løb vand ned i boksen og denne begyndte at danne ir. Ny boks ca 2000,-

hudle

• Gæst
« Svar #4 Dato: 13. Oktober 2006, 16:35 »
Hej Morten..

Jamen det kan det jo også være... Jeg er ligeglad for det kommer over garantien.. det er jo bare noget skrøbelig lort.. Og kæresten hun vil gerne have varme i numsen om vinteren.. Så det ville være rart at få lavet.. men de har også godtaget det så nu er jeg spændt på at se hvad dommen bliver..