Til Alle Betalende/gyldige medlemmer af Peugeot Club Danmark...
Vil lige høre om der er stemning for at arrangere julefrokost i klubben, samt hvornår man synes det skal være..
Skal det være i år, sådan lidt last minute arrangeret, eller skal vi satse på at holde lige på den anden side af årskiftet med mulighed for at vi kan få arrangeret det ordentligt, og med mulighed for at alle dem som allerede ved de ikke kan pga. andre julefrokoster i år så kan komme med..
Vil selvfølgelig gerne evt. lægge samme lokale til som da vi havde været på køreteknisk kursus, men hvis vi venter til efter nytår er der måske mulighed for at vi kan leje lokaler oppe hvor min Far bor.. m/køkken facilteter.
Dette koster så nogen penge at leje, hvor det vi har til rådighed er gratis og er uden køkken faciliteter medmindre vi gør som sidst, laver maden i min lejlighed og slæber det ned..
Evt. kunne hvert par/pers. få uddelegeret opgaver som f.eks at have en stegt flæskesteg med og andre kunne så stå for tilbehør..
Drikkevarer kan jeg muligvis skaffe gennem mit arbejde (øl/vand til fornuftige penge)..
GIV LYD FRA JER FOLKENS....
Desuden håber jeg at kunne trække på de folk i klubben der bor tættest på.. forudsat at de kommer..
ses derude....