Jeg har aldrig lavet elrudehejs på en 407, men har lavet det på et par 307, jeg går selvfølgelig ud fra du har skiftet ledningsnettet i bagdørene og tilføjet ledninger til rudehejs kontakten i førerdøren samt kontakter i bagdørene, jeg har ikke kodet nogle af de 307 modeller jeg har monteret, så det burde virke uden.
Man kan købe nye knapper til fjernbetjeningen, men du skal have et skarpt syn og en lille loddekolbe da de er meget små. Du skal bruge transponderkoden for at kode en ny nøgle, så skal du have alle nøgler der skal kunne starte bilen når du koder, selve kodningen foregår under "pakkereperation" i bsi boksen med testeren, og alt bliver forklaret tydelig på skærmen.
Nu er jeg ikke klar over hvor du kommer fra, men hvis du har mulighed for at komme forbi mig, har jeg både nøglefræser og mulighed for at udlæse transponderkoden.
Jeg kan se jeg også har en ny nøglehus til en 407 af en meget mere solid model end den originale, men det kræver at det originale print kommer til at virke.
Holt