Jeg har lige skiftet min. Det var et hestearbejde

?.
Jeg skabte plads ovenfra omkring gearkassen, det er ligefrem.
Nedenunder er det meget trangt, og man arbejder nærmest i blinde.
Jeg løsnede flexrøret og udstødningsophænget, så det kunne skubbes til venstre.
Starterens nederste bolt blev løsnet det er lige til.
Det er noget varme dug, bag motoren, som skal løsnes med to clips.
Møtrikken med +forsyning til starterspolen, kan lige ses og skrues af uden det store balade. Stikket til starterspolen, kan nemt klikkes af.
Bolten som sidder bag starterspolen, er ikke til at se, så den løsnes ved at føle sig frem, og der er ingen plads, og det tog mig en evighed.
Når starteren er løs, kan den lige og lige lirkes under ud.
Kan det tænkes, at man på værksted ville afmontere forbroen, da det så er en del nemmere? Jeg ved godt, at det nok går ud over sporingen, men ift. Arbejdsmiljø.
Hvis jeg havde vidst, hvor besværligt det ville være, så havde jeg nok ikke ville spare de tusinde. Yderlige så har min gået over 280000 og sveder en del, så jeg havde olie op til begge albuer, da jeg var færdig.