Forfatter Emne: køb af brugt 206 el. 306  (Læst 1438 gange)

TorbenJensen

• Gæst
køb af brugt 206 el. 306
« Dato: 17. December 2006, 22:04 »
Hej jeg er igang med at sælge fruens 106 fra 1994 og vi har snakket om en 206 eller 306. Vores budget er ca 75.000 kr, hvad skal vi være opmærksomme på og er det et ok køb til de penge?
Kan man evt også have en barnevogn eller noget af en barnevogn i bagagerummet?

Et alternativ ville være en 306....

Hvad mener i kloge hoveder?

Kenni

• Gæst
RE: køb af brugt 206 el. 306
« Svar #1 Dato: 18. December 2006, 08:23 »
Jeg havde en 3 dørs 206 da vi fik vores datter, og hvis man køber den rigtige barnevogn kan den godt være i bagagerummet, men så kan der absolut heller ikke være andet.
Vi købte en Thule cykelholder til at sætte på bagruden (havde ikke anhængertræk) det fungerede rigtig godt, vi hængte stellet til barnevognen derpå så det kun var overdelen fra barnevognen der lå i bagagerummet. Jeg købte holderen hos Bilexperten og den kostede 900,-

Morten C W

• Gæst
« Svar #2 Dato: 19. December 2006, 07:32 »
som du kan se på Kenni, er han sådan lidt feminin :D :D
(passer ikke i virkeligheden)..

Det er derfor han har haft 206´ere.. den model går under navnet tøsebil her i klubben..

I mine øjne, efter at have været med i Kenni´s 206, så er den for lille..også selvom det er en 106 der skal skiftes ud.. måske lige undtaget af SW modellen, som endnu ikke er nede i dit budget prisleje ..

det kan godt være 306 er en ældre konstruktion, men den kan klart anbefales..kører enormt godt, og har den den mængde mere plads som jeg synes 206 mangler.. (igen SW undtaget)..

se om ikke du kan være heldig at finde en af de sidste årgange.. burde kunne lade sig gøre til de penge..

du kan se min her...

det er en 2,0 XS med GTi undervogn og GTi Look.. (dog 5-døre).. ligger fantastisk på vejen.. den perfekte pendlerbil..

men prøv jer frem.. det er det eneste rigtige at gøre..

nakah

• Gæst
« Svar #3 Dato: 11. April 2007, 12:58 »
Hold dig væk fra Peugeot. Jeg har selv dårlig erfaring med Peugeot biler. Jeg har nemlig en 206 SW.