Jeg kan ikke huske hvor gammel min fars er, men han spurgte på værkstedet hvordan det kunne være at min 2,1 turbo intercooler var så meget hurtigere end hans, og hvorfor man kunne høre min turbo gennem udstødningen. Her fik han af vide "406´ere kører med et højere ladetryk...og så har din jo heller ikke intercooler" Men som du beskriver lyder som om du har intercooler. Når man kigger ned i fronten ser det ud som om man har 2 kølere lige ved siden af hinanden. Kan ikke huske hvilken en der er hvad. Min far købte sin chip for lige omkring 2000 kr, monteringen tog ca 5 minutter. Man hiver et stik af og sætter chippen i der, det sværeste var at montere den pokkers dims med et par strips. Den han købte var med interval tunning, dvs han har 9 punkter han kan sætte det på. Da han fik den stod den på 1, han prøvede, der var ikke sket ret meget, vi satte den på 4 og vupti, så var det lige før han fløj forbi juniors 406´er. Vi skulle lige prøve at sætte den på 9 og hold da op, men hold da op hvor blev den tørstig. Nu kører den permanent på 4 og den har virkelig givet effekt.