Hejsa allesammen.
Min 206'er driller lidt, ofte om morgenen når den er kold, jeg har mistanke om gløderør, eller noget med forvarmer systemet.
Er der er en af jer der kan fortælle mig lidt om hvordan jeg måler på gløderørene, og finder ud af om de er kaput. Jeg har lige prøvet med mit mulitimeter, og det ser ud til der kommer strøm til dem ved koldstart. Og efter bilen havde kørt et stykke tid, gik spændingen i nul.
Men for at teste hvert enkelt gløderør, så skal jeg vel ha strømledningen af der forbinder rørene, og så måle modstanden på hver enkelt, fra koldstart til varm ? Eller er jeg helt forkert på den
Mvh Ulrik.
Ps. nogen gange så står motoren og vælter, og lyder forfærdeligt næsten som om den modarbejder sig selv. Og ryger kulsort når den ikke "Tænder" og mister en forbrændings takt. (KOLD)
Jeg tænker det kan være en utæt dyse, eller en dårlig dyse, men kom endelig ind med jeres bud.