Forfatter Emne: Få Fartpilot til at virke???  (Læst 4350 gange)

jes thordal

• Gæst
Få Fartpilot til at virke???
« Dato: 10. August 2009, 22:28 »
Hej
Har en 206 HDi og har selv monteret en fartpilot arm. Men den virker ikke:(. Mit spørgsmål er så om man skal have den kodet ind? eller der er noget andet man kan gøre?

Mvh. Jes

lyn

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
RE: Få Fartpilot til at virke???
« Svar #1 Dato: 11. August 2009, 21:39 »
er det en e-gas fartpilot du har monteret ? for så skal den indkodes.

larsK

• Gæst
« Svar #2 Dato: 12. August 2009, 16:51 »
den skal kodes..

silverfox

• Gæst
« Svar #3 Dato: 16. August 2009, 13:57 »
Hvis det er en model med ESP, skal armen indkodes. Er bilen uden ESP, kan du ikke nøjes med en indkodning. Så skal der også monteres en elektronisk styreboks.

Bollefinn

• Gæst
« Svar #4 Dato: 21. December 2009, 21:22 »
Hej jeg har lige et spørgsmål.. jeg har en 206 fra 2004 og den er med ESP, men peugeot forlanger stadig 4500,- for montering..jeg mener bare hvis den skal kodes så er det da vildt overpris?..eller gøre de andet??..

silverfox

• Gæst
« Svar #5 Dato: 22. December 2009, 08:00 »
De 4500 inkluderer en styreboks og et ledningsnet samt montering. Hvis du kun indkoder en arm, vil indkodningen slettes ved opdatering af bilens BSI/computer. Det svarer lidt til at køre på et punkteret dæk; det holder sgu heller ikke i længden....

Vicla

• Gæst
« Svar #6 Dato: 22. December 2009, 09:57 »
Jeg er så en af dem som har betalt de ca. 4500 kr ;) og kan kun sige.. det fungerer, og er alle pengene værd... ville aldrig undvære min fartpilot...:D

Så... mit råd hvis du vil have noget som bare fungerer.. betal hvad det kosterB) og glæd dig over funktionen bagefter...

Bollefinn

• Gæst
« Svar #7 Dato: 26. December 2009, 20:39 »
Jamen hvor tit bliver BSI boksen opdateret?..eller er det noget man selv vælger?, jeg mener hvis det koster 1000,- at indkode fartpiloten og man opdatere BSI hver anden år f.eks. så kan man jo godt køre 8 år før man når op på de 4500,- ;-)..

nasty

• Gæst
« Svar #8 Dato: 01. Januar 2010, 18:23 »
jeg har lige selv sat fartpilot (ap800) i min 206 det er der nu ikke så mange ben i,
Fandt org arm hos et hug pris 350. var lavet til ap800.
elle havde jeg selv laver en org arm til
-fartpilot + div 2839 så ialt lidt over 3000.- og det virker kan sikkert findes billiger hvis man søger noget beder på nettet
Se evt Asmarketing gode Installation guide
jeg ved så ikke om den peugeot indstaler (Dancar) om den skriver på displayet nå den aktiveres

Ole Edslev - 407

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 02. Januar 2010, 08:28 »
Jeg fik en ny CAN CAN Fartpilot sat i hos Peugeot Risskov, den virker fint og kostede 2.500.- men det var vist et tilbud.
MVH Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

silverfox

• Gæst
« Svar #10 Dato: 04. Januar 2010, 08:34 »
Det kan være nødvendigt at opdatere BSI i mange tilfælde; ved udførsel af kampagner, fejlsøgning og montering af andet udstyr koblet på Full Can nettet osv.

Bollefinn

• Gæst
« Svar #11 Dato: 04. Januar 2010, 21:39 »
Citér
Ole Edslev skrev:
Jeg fik en ny CAN CAN Fartpilot sat i hos Peugeot Risskov, den virker fint og kostede 2.500.- men det var vist et tilbud.
MVH Ole Edslev

hvornår fik du gjort det?, for det er også der det skal være hvis prisen er rigtig, og det er den når det kun er 2500,- :)..men har spurgt peugeot i viby, og de skal have de 4500,-

Bollefinn

• Gæst
« Svar #12 Dato: 04. Januar 2010, 21:41 »
Citér
silverfox skrev:
Det kan være nødvendigt at opdatere BSI i mange tilfælde; ved udførsel af kampagner, fejlsøgning og montering af andet udstyr koblet på Full Can nettet osv.

okay så kan jeg godt se at det ikke kan betale sig i længden :)