..om I får noget ud af at klage et sted ,ved jeg ikke,da I nok ikke har været helt inde i modellens udstyr,men kender det godt,det med at man er så begejstret for en ny bil,at man ikke får gået det hele igennem...men ta`i første omgang en snak med chefen i firmaet..det hjælper nok ikke ,men så er han da opmærksom på,at sælgeren nok ikke er helt ren i kanten...har selv haft en sag oppe at vende på chefens kontor(Michael) hos Ronald Carlsen i Odense,det hjalp lidt ,men ikke nok,så der handler vi aldrig mere..(de havde faktisk solgt min kæreste en brugtbil med defekt gearkasse og der manglede et stempel i rustgarantien,så derfor dækker den ikke og de ringer aldrig tilbage,når der er spørgsmål der skal besvares)..,hvorimod vi fik 2 gange ug tlf/mailtilbud service hos C.A.Larsen Odense..nå,men ellers må I nok gå den tunge gang igennem en advokat eller FDM..ring rundt til de instancer og forhør jer..Iøvrigt forstår jeg ikke at det ikke kan eftermonteres,når I kunne ha`fået det leveret fra ny,selv om I skulle vente...er der en nyere opdateret model som han ikke har nævnt I kunne få...skulle han bare af med en "ældre" model..(jeres)??...ja..så I har ret til at spørge og klage...mvh