morgan skrev:hejsa..Kan du ikke ringe til Geot og fortælle stel nr, så bude de kunne fortælle motor og gearkasse nr på din bil.Men vil kysse min bare røv hvis den ikke hedder.: 20LE50 og det er spesifikt til årg 99 2.0 HDI
dsm skrev:Citérmorgan skrev:hejsa..Kan du ikke ringe til Geot og fortælle stel nr, så bude de kunne fortælle motor og gearkasse nr på din bil.Men vil kysse min bare røv hvis den ikke hedder.: 20LE50 og det er spesifikt til årg 99 2.0 HDIHej Morgan,Du mener jeg skal ringe til Peugeot Danmark?og hvis den hedder 20LE50 så er det ikkegodt den som jeg fandt hedder 20DM11
morgan skrev:Citérdsm skrev:Citérmorgan skrev:hejsa..Kan du ikke ringe til Geot og fortælle stel nr, så bude de kunne fortælle motor og gearkasse nr på din bil.Men vil kysse min bare røv hvis den ikke hedder.: 20LE50 og det er spesifikt til årg 99 2.0 HDIHej Morgan,Du mener jeg skal ringe til Peugeot Danmark?og hvis den hedder 20LE50 så er det ikkegodt den som jeg fandt hedder 20DM11Nope.. en 20LE50... Gearkasse... den er til en model 1999, og ikke en 1998 eller en 2000 model.( Er du 100% på at det er en født 1999 model du har)Motor er type 2.0 HDIEllers må Silverfox træde i kraft og fortælle gude ord.
silverfox skrev:Hvis jeg skal hjælpe, skal jeg bruge stelnummeret, evt. på en pm.[/quotehej silverfox,PM sendt
silverfox skrev:Gearkassen heddder 20LE50 eller 20LE99.@morgan:Du slipper så for at kysse din egen røv!!