Forfatter Emne: Opdatering af software - erfaringer  (Læst 1733 gange)

406st

• Hero Member
    • Vis profil
Opdatering af software - erfaringer
« Dato: 09. April 2012, 22:27 »
Har anskaffet en PP-tester fra Kina og har opdateret til version 25.01 - det er den nyeste, jeg har kunnet finde på nettet, så hvis der er nyere version tilgængelig kunne jeg godt tænke mig at vide hvor den kan findes.
I PP2000 er der mulighed for at opdatere bilens software. Hvilken software er det konkret, man kan opdatere, ligger den opdaterede software til bilen i PP2000 og er der risici forbundet med at opdatere? Har en 406'er 1.8 fra 2002.

Når jeg har kørt en generel diagnostik via PP2000 har programmet ikke kunne få kontakt til motorcomputeren og til ABS-styringen. Har det noget at sige i forhold til at skulle opdatere og er der evt erfaringer i forhold til hvorfor?

Det blev til flere spørgsmål - hører gerne jeres erfaringer.

Vh Claus
406 Pack st.car
Diagbox / PP2000 / Lexia og hjælper gerne med aktivering, udlæsning og sletning af fejl på Peugeot / Citroën i Vejle.

ftoft

• Gæst
RE: Opdatering af software - erfaringer
« Svar #1 Dato: 10. April 2012, 10:03 »
Jeg har åbenbart en gammel version da jeg benytter V22.65 så jeg er da meget misundelig på din V25 :)

406st

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Opdatering af software - erfaringer
« Svar #2 Dato: 16. April 2012, 18:48 »
Fandt min version 25.01 her: http://www.auto-epc.org/

Er der virkelig ingen, der har bud på mine spørgsmål?
Er særligt interesseret i at vide et bud på, hvorfor jeg via PP2000 ikke kan komme i kontakt med motorcomputeren. Har kigget i boksen i motorrummet, hvor der står S2000, så jeg tegner med, det er en Sagem S2000-computer

VH Claus
406 Pack st.car
Diagbox / PP2000 / Lexia og hjælper gerne med aktivering, udlæsning og sletning af fejl på Peugeot / Citroën i Vejle.