Forfatter Emne: 206+ konsol under ur  (Læst 2722 gange)

Michael0610

• Gæst
206+ konsol under ur
« Dato: 08. September 2012, 10:57 »
Hej jeg vil gerne montere et udendørs termometer lige under uret, men hvordan får jeg åbnet konsollen så jeg kan få ledningen ned til radioen? På forhånd tak.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: 206+ konsol under ur
« Svar #1 Dato: 08. September 2012, 13:53 »
Hvorfor får du ikke bare kodet det der sidder i originalt   , har du ikke en " knop " under højre sidespejl  tempføler    så skal det bare teleindkodes  , det skulle have været gjort ved klargøring

Michael0610

• Gæst
« Svar #2 Dato: 09. September 2012, 07:47 »
Tak for input, jo der er en "bule" under højre sidespejl. Bilen er købt ny igennem Automester kæden, derfor er det nok ikke kodet. Mon Automester kan kode eller skal den forbi Peugoet?

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 09. September 2012, 10:26 »
Jeg tror ikke automester kan det kommer du til at høre om  , og lad nu være med at lad spids dig af med det ikke kan lade sig gøre  . jeg har lavet flere af dem

Har du egentlig prøvet om det virker  du skal trykke på den højre knap så vises det i 3 sec  og så kommer uret igen  , når temp kommer ned på 3 + gr eller derunder står temp der permanent og så skal du trykke for at få uret frem  ,  men en betingelse det er sat op til det

Thychosen

• Gæst
« Svar #4 Dato: 09. September 2012, 19:49 »
Jeg tog til Peugeot i Svendborg.. Wupti og små 400,- fattigere havde jeg temp visning i displayet...
« Senest Redigeret: 09. September 2012, 19:49 af Thychosen »

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 09. September 2012, 19:56 »
Ja jeg synes det er flot man kan få 400 kr for noget udstyr som bliver annonceret som standardydstyr  , det skulle have været på bilen ved levering  , hvis du ser på peugeot hjemmeside  under 206+ står der  bordcomputer incl. udetemperaturmåler  , men de har det ikke når den kommer hjem det er værkstedet der koder det ved klargøring som er en del af leveringsomkostninger  til de 4000 kr  eller der omkring

Michael0610

• Gæst
« Svar #6 Dato: 09. September 2012, 21:23 »
Hej KHJ, tak for alt din info. Jeg husker ikke om udendørs termometer stod i brochuren da vi købte bilen, men 400 kr er da i overkanten, hvis den bare skal kodes til det. Jeg snakker lige med Automester i morgen, kan du ellers foreslå nogle som kan kode det på SydSjælland?
Hilsen Michael

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 09. September 2012, 23:01 »
Hvad med Vordingborg ?  er det ikke tættest på dig

Thychosen

• Gæst
« Svar #8 Dato: 10. September 2012, 12:38 »
Citér
KHJ skrev:
Ja jeg synes det er flot man kan få 400 kr for noget udstyr som bliver annonceret som standardydstyr  , det skulle have været på bilen ved levering  , hvis du ser på peugeot hjemmeside  under 206+ står der  bordcomputer incl. udetemperaturmåler  , men de har det ikke når den kommer hjem det er værkstedet der koder det ved klargøring som er en del af leveringsomkostninger  til de 4000 kr  eller der omkring

Da vi købte vores var det faktisk et tilvalg, hvis man ville have boadcomputer i... Så derfor måtte jeg til lommerne for at få det med i... Vores er også med sportspakken i, men uden de hvide urskiver. Det kunne ellers ikke lade sig gøre, men da vi fik den var de ikke i..:)...

Renebp

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 11. September 2012, 10:29 »
Citér
KHJ skrev:
Jeg tror ikke automester kan det kommer du til at høre om  , og lad nu være med at lad spids dig af med det ikke kan lade sig gøre  . jeg har lavet flere af dem

Har du egentlig prøvet om det virker  du skal trykke på den højre knap så vises det i 3 sec  og så kommer uret igen  , når temp kommer ned på 3 + gr eller derunder står temp der permanent og så skal du trykke for at få uret frem  ,  men en betingelse det er sat op til det

Har du så nogen idé om det også ville kunne lade sig gøre hvis man kun har uret og ikke boardcomputeren. ? Dimsen sidder på spejlet.

Thychosen

• Gæst
« Svar #10 Dato: 11. September 2012, 17:50 »
Citér
Renebp skrev:
Citér
KHJ skrev:

Har du så nogen idé om det også ville kunne lade sig gøre hvis man kun har uret og ikke boardcomputeren. ? Dimsen sidder på spejlet.

Det kan det... Jeg har den model med ur/dato i.. De har aktiveret det i bilen computer, så den viser det i små 3 sek og kommer med varsel når vejtemp nærmer sig frysepunktet.

Michael0610

• Gæst
« Svar #11 Dato: 12. September 2012, 07:56 »
Kone 1: FIk du Automester til at aktiverer eller Peugoet?

Michael0610

• Gæst
« Svar #12 Dato: 12. September 2012, 10:53 »
Sorry, det var tidligt på morgenen, så i dit tidligere indlæg at det var Peugoet der havde aktiveret det.