Forfatter Emne: vedr del læder sæder  (Læst 1658 gange)

hotelchef

• Gæst
vedr del læder sæder
« Dato: 21. September 2012, 23:32 »
til dem med slidte og lidt matte del læder sæder så skal i bare rense let af i acetone og så giv læderet noget der hedder navsværte og det stryges på med en vatkugle der sidder på en ståltråd "lidt speciel som autorude montør bruger" men pas på ikke for stort lag da det godt kan rende lidt og husk stryg på over det hele da det farver meget og helligdage kan ses.
når det er  tørt og ikke klæber mere skal sæder til sidst have en gang go læder fedt og efter 10 min pudses der efter med en go bomulds klud og sæder skal tørre i et døgn så har i igen de flotteste sorte sæder baree lille råd fra mig da jeg lige har givet min sæder det og de står lækre sorte igen.
p.s husk latex handsker da farven ikke går af hænderne men skal slides af og for at styrer farven så hæld det op i en kop og dyp kuglen der i og pres kuglen lidt så der ikke er så meget på af gangen:)

hotelchef

• Gæst
RE: vedr del læder sæder
« Svar #1 Dato: 21. September 2012, 23:33 »
nå ja glemte når i skal give langs stoffet så brug en plastik spartel og farve ned til den så kommer det ikke på stoffet

Moblaw

• Gæst
« Svar #2 Dato: 23. September 2012, 09:20 »
gode råd

Hvor kan man købe de produkter som du bruger?

hotelchef

• Gæst
« Svar #3 Dato: 23. September 2012, 17:39 »
produktet er lavet af firmaet roc og dem jeg køber ved ligger på bergsøevej 11 8600 silkeborg og hedder linå danfauna