Forfatter Emne: sprinklermotor  (Læst 3287 gange)

midph

• Gæst
sprinklermotor
« Dato: 05. December 2012, 16:36 »
Hejsa..sprinkler motoren kører ikke ved aktivering  af arm ved rat..alle viskere virker fint..sikring er tjekket og ok..nogen bud..motor stået af..løs forbindelse ect.??..og skal jeg ha`dækslet af ude i højre skærmkasse for at komme til den??..(kan ikke finde tråd herinde om dette problem,men mener jeg har set det engang):D..mvh. Preben

pug407aut

• Hero Member
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: sprinklermotor
« Svar #1 Dato: 05. December 2012, 16:58 »
Citér
midph skrev:
Hejsa..sprinkler motoren kører ikke ved aktivering  af arm ved rat..alle viskere virker fint..sikring er tjekket og ok..nogen bud..motor stået af..løs forbindelse ect.??..og skal jeg ha`dækslet af ude i højre skærmkasse for at komme til den??..(kan ikke finde tråd herinde om dette problem,men mener jeg har set det engang):D..mvh. Preben

du kan starte med at tage stikket af motoren, og få en til at aktiver sprinkleren og du måler med et multimeter i stikket kommer der spænding så er det nok pumpen der er defekt
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

midph

• Gæst
« Svar #2 Dato: 06. December 2012, 11:50 »
..tak "pug"  og har lige været ned for at prøve at pille stikket af pumpen..(satan det er koldt:D)..men inden jeg risikerer at ødelægge for meget,vil jeg lige høre,om jeg blot kan trække stikket ovenud eller om der er en låseanordning der skal af først..det sidder tilsynelandende godt fast p.g.a. skidt og lort..:@..mvh. Preben

pug407aut

• Hero Member
    • Vis profil
  • By: Aalborg
« Svar #3 Dato: 06. December 2012, 16:07 »
Citér
midph skrev:
..tak "pug"  og har lige været ned for at prøve at pille stikket af pumpen..(satan det er koldt:D)..men inden jeg risikerer at ødelægge for meget,vil jeg lige høre,om jeg blot kan trække stikket ovenud eller om der er en låseanordning der skal af først..det sidder tilsynelandende godt fast p.g.a. skidt og lort..:@..mvh. Preben

På den ene langside af stikket er der nok noget du kan trykke ind
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

midph

• Gæst
« Svar #4 Dato: 06. December 2012, 16:27 »
..jep..har set det,men vidste ikke om det skulle trykkes ind eller trækkes ud;),så det prøver jeg i morgen..tak igen :D

midph

• Gæst
« Svar #5 Dato: 10. December 2012, 11:32 »
..Nå..kommer ned her til morgen og skal da liiige prøve om sprinkler virker..OG..sør`me om den ikke sprøjter lystigt igen..måske har den bare været frosset eller det har hjulpet at rykke lidt med stikket,men den virkede godt nok ikke umiddelbart efter det..men skidt,nu kører den igen:o:o:o:o:D:D:D