Forfatter Emne: webasto fyr peugeot 407 2.0 hdi  (Læst 1869 gange)

SKP

• Gæst
webasto fyr peugeot 407 2.0 hdi
« Dato: 03. December 2012, 20:18 »
er der nogen der har nogle priser på sådan noget eller kan anbefale et sted i nærheden af kbh, ville sku egentlig selv sætte det i men vil sku ikke give 9000 kr for sådan et sæt.
nogen der ved om det kører over canstyring ?
håber der er nogen der kan hjælpe.

jb

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: webasto fyr peugeot 407 2.0 hdi
« Svar #1 Dato: 04. December 2012, 17:09 »
Citér
SKP skrev:
er der nogen der har nogle priser på sådan noget eller kan anbefale et sted i nærheden af kbh, ville sku egentlig selv sætte det i men vil sku ikke give 9000 kr for sådan et sæt.
nogen der ved om det kører over canstyring ?
håber der er nogen der kan hjælpe.

Kan ikke given en pris, men jeg har lige fået et tilbud til min 508,
så sid ned og hold fast i bordkanten incl. mont. 17000,- kr :o fik squ åndenød da jeg så det, så det bliver kun til drømmen.

jb
3008 II 2.0 Allure Bluehdi

Larsen 208

• Gæst
RE: webasto fyr peugeot 407 2.0 hdi
« Svar #2 Dato: 08. December 2012, 12:29 »
Købe et brugt anlæg evt på dba... Det kan sagtens monteres i din bil - uanset om den køre med canbus eller ej :-)
Hilsen Søren
« Senest Redigeret: 08. December 2012, 12:29 af Larsen 208 »

SKP

• Gæst
RE: fuck og død
« Svar #3 Dato: 10. December 2012, 21:27 »
fuck og død 17000 kr, slog hagen da jeg faldt ned fra sofaen, får man så også et spark i løgene med i den pris.

kan sku da ikke have sin rigtighed, jeg er selv mekaniker og har overvejet selv at montere det, men ved ikke det helt store omkring fyr da jeg ikke arbejder med det til daglig, men må man selv montere sådan noget ?
tænker bare rent forsikringsmæssigt hvis noget skulle gå galt. ved ikke lige hvad det skulle være men, tænker bare at det suger direkte fra tanken.