« Svar #4 Dato: 14. Februar 2015, 05:56 »
Det er jo ikke beregnet til at udskifte, så den eneste måde jeg kan komme på er at tage tryk og returrør på tandstangen. Det vil så efterlade lidt i selve tandstangen. Måske man kan få det meste ud ved at dreje rattet helt ud til siderne mens rørene er pille af. Og hvis man er helt pernippen, kunne man så samle det hele, fylde olie på, udlufte (Gøres ved at dreje fra side til side et antal gange, med motoren tændt). Når det så er gjort, kunne man gentage øvelsen en gang til med ny olie. Så er det vist begrænset hvor meget vand der er tilbage. Min viden er dog baseret på alm hydraulik og ældre servo styringer og du nævner ikke biltypen nogle har elektrisk servopumpe. Måske der er en her der har en nemmere metode. Men vand i servoolien er nok ikke det symptom man ser omtalt flest gange her
« Senest Redigeret: 14. Februar 2015, 05:59 af Guppy »
Logget
Før-2003, 406, 1,8 16v-st, motor 6FZ /EW7J4, 117HK, SW, Sølvgrå, 193000km,
Nu: 407 sedan, 2006, 1.8 125 hk performance. REG: YD42 331-86.000 km
Har Diag-Box (ikke megen erfaring i at bruge det) og Tandremsværktøj (Udlånes mod depositum svarende til nyprisen)